آینه ها دعوت دیدارند....

آینه ها که دعوت دیدارند، دیدارهاى کوتاه از پشت هفت دیوار، دیوار هاى صاف و زلال ، ... آینه ها در چشم ما جاذبه ای دارند.... جاذبه راز بین یک قطره و دریا ...جاذبه آب در خاک بیابان ، جاذبه عشق کبوترهاى عاشق در بام تنهایى، جاذبه کوه بلندى که راه پر پیچ وخمی دارد..... زندگی آینه یست در گذر آینه ها.... پس آینه ها دعوت دیدارند.

 

آینه‌ها عنوان اولین نمایشگاه انفرادی عکس‌هاى عکاس جوان هرمزگانى حسن بردال بود که روز جمعه ۲۵ آبان ماه در فرهنگسرای طوبی برگزار شد. در این نمایشگاه ۳۰ عکس از کارهاى فوق العاده ایشان ارائه شده بود که در طی سال‌های ۸۴ تا ۸۶ عکاسی شده است.

 

                      

                              منبع عکس : وبلاگ حسن بردال www.loor.blogsky.com

 

موفقیتهاى حسن بردال فقط در زمینه عکاسى مختصر نمى شود بلکه ایشان در زمینه طراحى نیز فعال هستند. وى در طراحی بروشور هفدهمین جشنواره تئاتر هرمزگان سال ۱۳۸۴ مقام اول را کسب نمود، و همچنین مقام اول بخش عکس آزاد نخستین جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت سال ۱۳۸۵ . بعلاوه کسب لوح تقدیر در دومین جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت سال ۱۳۸۶.(برای اطلاعات بیشتر وبلاگ سیاورشن http://siavarshan.blogsky.com/?PostID=342  )

             

            

             حباب...بهترین عکسی که در نمایشگاه چشم من را به خودش جذب کرد.

 

                    

 

                    

 

                   

 

                    

 

                             

 

                       

 

                      

 

                        

 

                

      

                

 

              

                           لوح تقدیر:دومین جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت سال ۱۳۸۶

 

توفیق و موفقیت برای آقای حسن بردال .... و همه عکاسان فعال هرمزگانی...

 

نظرات 58 + ارسال نظر
سارای دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ب.ظ http://sarilanay.blogsly.com

سلام
زیبا و جالب . تبریک می گویم به عکاس حسن بردال .
گزارش خوبی بود. پیروز باشی

سلام
واقعا کار ایشان عالیه.
ممنونم از حضورت .
شاد باشید

تنها برای تو می نویسم دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام خانم گل
ممنون از گزارش و تبریک به آقای بردال.
بخند تا دنیا به روت بخنده .

سلام عزیز
ممنونم از حضورت و نظر لطفت .
خودم گول میزنم اما نمی خندم !!!!
همیشه شاد و موفق باشید

ستاره باران دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.banoyemah.blogsky

خانومی گزارشت عالیه. عکسها هم جالبه . ممنونم که اومدی پیشم . چرا نمی خندی ؟؟؟!!! زورکی بخند .
خوش باشی

سلام بانوی ماه
نظر لطفته ......
آخه تو گلوم گیر کرده ....مثل بغض شده ...این عکس حباب را دیدی...می خوام بشم عین این حباب ...
ممنونم از حضور زیبات ..
شاد باشی

حسرت پرواز دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.hasrateh-parvaaz.blogsky.com

سلام.تشکر از گزارش و عکسها فوق العاده زیبا .

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم .
ممنونم از حضور و نظر لطفتون .
شاد باشید

فرهاد دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ http://barbat-oud.blogfa.com

با سلام
گزارش جالبی هسته امیدوارم همیشه شاد و پیروز بشی.

سلام و نخسته کاکا
ممنونم از حضور گرمت و نظر لطفت...
شما هم شاد و موفق بشی

سیاوش کاویان دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ http://mby.blogfa.com

درودی دیگر بار.
گر چه از دیدار این نمایشگاه بخاطر بعد مسافت محرومم ولی توصیف شما و عکس های دیدنی که نمایش داده اید خود معرف هنر این هنرمند گرامی است.
سلام و تحسین مرا به آقا ی حسن بر دال ابلاغ فرمائید.
شاد باشید.

سلام تقدیم حضور شما
هیچوقت فاصله ها حریف دیدارها نبوده و نخواهد شد ...
گرچه دوری اما خوشحالم که شما با آمدنتان به اینجا و از گزق این دیدار آینه ها را تماشا کردید ....
حتما این پیغام را برایشان می رسانم .
شما هم همیشه شاد و موفق باشید

بانوی کنگی سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ق.ظ http://www.banooyekongi.blogsky.com

وب جالب با عکسهای قشنگی داری به عکاسش تبریک می گم . با تبادل لینک موافقی بروزم

سلام بانوی کنگی ...
ممنونم از حضورت در وبلاگم ...
واقعا ارزش داره ...باید هم تبریک گفت ...
حتما ...
شما هم شاد و موفق باشید...

مهدی صابری سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
به حسین آقای بردال به خاطر کسب اینهمه موفقیت تبریک ویژه میگم.
ما فکر میکردیم فقط ورزشکارای شهرمون مظلوم واقع شدند ولی جالبه که هنرمندای عزیزی مثل بردال و رضوانی و.... به اون چیزی که حقشونه نرسیدن به امید توجه بیشتر مسئولین به این عزیزان و قشر هنرمند.
گزارش خوبی بود و استفاده کردیم.
موفق باشید و پایدار

سلام و خسته نباشید تقدیم شما...
منم بجای ایشان ازتون تشکر میکنم ....واقعا فوق العاده ست عکساشون ...
وقتی وارد سالن نمایشگاه شدم باورم نمیشد این همه عکس حرفه ای و زیبا از یک جوان هنرمند هرمزگانی باشه ....... استعداد و حس فعالیت این جوانها همیشه نادیده گرفته شده ...
حمایت ....و توجه بیشتر باعث تقویت روحی و حسی این جوانها میتونه باشه ....
بله..دقیقا درسته آقای رضوانی ...بلوچی ...و بازماندگان ...همه اینها جوانان فعالی هستند ..
ممنونم از حضور و نظر لطف شما ..
شاد و موفق باشید

سکوت شبانه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ق.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

سلام دوست من
خارج از اون نوشته فوق العاده (آینه)اول پست عکسهای آشنا و زیبای بود و اون حباب .
در مورد اون حباب باید بگم از این نوع عکس چند وقت پیش تو نمایشگاهی که در این مجتمع محل کارم برگزار شد دیده بودم .موضوع ناب و زیبایه..
شاد باشی
س ا ج د

سلام سجاد عزیز ..
خیلی خیلی لطف دارید .....خواهش میکنم .
حباب تنها چیزی بود که من رو جذب خودش کرده بود ....واقعا حرفه ای و با تکنیک خاصی که فکر کنم حاصل زحمت یک روز کار باشه ...این عکس رو گرفته ....
واقعا زیبا ...و حباب جالبتر..
نمیشه تو این حباب زندگی کرد ؟؟!!!
ممنونم از حضور گرمت و نظر زیبات ...
شاد و موفق باشید

نورسیاه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ق.ظ http://kissmee.blogsky

خانوم گل سلام. خوشحال شدم دیدمت . روح زیبایت را هرگز فراموش نمیکنم . خیلی به موقع گفتی آینه ها دعوت دیدارند اما دیداری کوتاه و فراموش نشدنی.
تبریک و تحسین تقدیم آقای بردال عکسهای زیبایی گرفته . پیروز باشی

سلام عزیزم
همچنین من ...
شرمنده میکنی بخدا ..... روح زیبایی من کجا ...
دیدارها....همیشه فراموش نشدنی هستند .
خواهش میکنم از نظر لطفت ...
شاد و موفق باشید

همسفر سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ق.ظ

عرض ادب و خسته نباشی
سپاس فراوان از نشست و صحبت دلنشین با من هنگام مسافرت .
رسیدنت بخیر .
اندیشه و فکرت قابل تحسین است این نکته را از همصحبت بودن با من درک کردم .
وبلاگ ارزنده و قابل توجه همه نوع امور اجتماعی است که امروزه جامعه استان هرمزگان یا بگویم کل ایران با آن مواجه است .
برای من جالبتر این بود که یک خانم جوان کم سن و سال این همه فعال باشد و نکته جالب هرمزگانی بودنت بود . حقیقت افتخار آشنایی با شما موجب خرسندی من شد .
از وبلاگ شما به این نکنته پی بردم که بانوان هرمزگانی اواخرا در هر زمینه ای فعالیت دارند و پیشرفت بی نظیر خود را در هر عرصه ای ثابت نموده اند .
مطالب شما را سطحی مرور کردم بعلت مضیقت وقت اما سر فرصت تک تک پستهات را می خوانم .
گزارش جالب و توفیق برای آقای بردال .
موفق و کامیابی برات ارزو میکنم .

سلام آقای مقدمی فر
خسته نباشید.
با دلتنگی و نگرانی ..نگاهی افسرده ...خیالی دور ...و ذهنی پر از سوال بی جواب ...با فکر و تامل پر پیچ و خم ...در گوشه ای از هیا هوی این همه جمعیت نشسته بودم.....با شنیدن سلام ...بند فکرها و تاملات من پاره شدند ....
از حسن همنشینی با شما و آشنایی با شخص گرامی شما بسیار بسیار خرسند شدم و سعادت دیدن و آشنا شدن شما برای من افتخار و بسی افتخار بود .
برای هر موفقیتی تلاش و کوشش خود شخص بسیار مهم است و تنها تلاش نمی تواند موفقیت را بدنبال آورد بلکه اراده قوی و روح درونی و برونی هر فرد برای کسب موفقیت مهمتر است .
دقیقا درست گفتید .... بانوان فعال هرمزگان همواره سعی دارند که در زمینه های مختلف فعال باشند ... و این همان اراده استوار میتواند باشد ...
استدعا دارم ....ممنونم که وقت میذارید و مطالب من را می خوانید .
همچنین توفیق روزمره برای شما و خانواده گرامیت .
سپاسگذارم از حضورتان . موفق و شاد باشید .

پورکهندلی سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ

با تشکر از شما و آقای بردال به خاطر عکسهای زیبا

سلام
خواهش میکنم .....شما لطف دارید .
از تشریف فرمائی ممنونم .
شاد باشید

بدیس سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ http://aask.blogsky.com/

باسلام
موفقیت هر هرمزگانی درهمه عرصه ها مایه فخرومباهات ماست عکسها بسیار جالب وهنری بود ضمن عرض تبریک به بردال عزیز وآرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان بابت حسن سلیقه وانتخاب خوبتان به شماهم تبریک گفته امیدوارم موفق باشی

سلام و خسته نباشید ...
افتخار میکنم وقتی نامی از هرمزگان و موفقیتهای حاصل از مردم هرمزگان به میان می آید ...حالا هر زمینه ای که می خواهد باشد....
موفقیت رمز پیروزی است اما سربلندی رمز شامخ و استوار و سربلندی ما هرمزگانیهاست...
بسیار سپاسگذارم از حضور گرمت ...و همچنین نظر لطفتون .
شاد و موفق باشید

یارا جعفری سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ

گل شوق مه سلام
تبریک اگم به آقای بردال عکسوش خیلی جالبن کاش مه هسترم . خو بالاخره هر وقت جای که اری دس خالی برناگردی عکس و گزارش جالبن و اینکه خاش گذشتن برات هم خوشحال امتکه ولی از لحن صدات خاشم نهند باز چه بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم ...
گل شوق تو پر پر بو رفت ...
خواهش اکنم لطفت هستن ...کاش هستری کاش .... حد اقل مه حسرت به دلم ناموند...
لحن صدام ....مثل حباب بودن یه سوزن بزن حباب بترکه ...و لحن صدای مه بهته بشت ..
چیز خاصی نین ....سرماخوردگی ..
ممنونم از حضورت ....
شاد و موفق بشی گل شوق مه ...

انبا میناب سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.ambaminow.blogfa.com

سلام و نخسته خانوم گلی..
بسیار زیبا بود سلیقه شما همانند عکسا...
آروزی موفقیت برای شما و آقای بردال عزیز

شاد باشی خانومی.

سلام سیمره خانم گل ...
خواهش میکنم تو زیبا می بینی عزیزم ...
همچنین شما ...
شاد و موفق باشی

بلوچی سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ http://parparook.blogsky.com

سلام
ممنون از تو بنگری عزیز بابت گزارش و نمایش عکسهای آقای بردال
قسمت نبود تو گالری با شما از نزدیک اشنا بشم
انشاله فرصت بعدی

سلام و نخسته کاکا...
ممنونم از نظر لطف شما ....
اتفاقا ما هم در جستجوت هستریم...و مدتی هم منتظر موندیم اما متاسفانه قسمت نهسته به شما ببینیم ...
به قول رضا صادقی * شاید یه فرصته دیگه ...*
انشالله بیام گالری عکس شما هم ببینیم ...
ممنونم از حضور سبزت ...شاد و موفق بشی

سعید بلوکى سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام سرکار خانم
عالی بود . تبریک به آقای بردال و همچنین شما برای تهیه گزارش و متن فوق العاده زیبایت .
آینه ها دعوت دیدارند .
شاد باشی

سلام جناب آقای بلوکی
خرسندم از تشریف فرمائی .
شما زیبا می بینید لهذا آینه ها دعوت دیدار دوستانند .
شاد و خرم بمانید

حمدان سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:52 ب.ظ http://kingport.blogsky.com/

یسیار شیوا بیان فرمودید-افرین برشما وبرحسن بردال هنرمند بزرگواروعزیزمان.

سلام آقای حمدان
تشکر از نظر لطفت . همین که در شان آقای بردال بود نوشتم ....کاراشون واقعا عالیه .
به وبلاگت اومدم خیلی جالب و ارزنده بود .
ممنونم از حضورت . شاد باشید

رامی سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.dehtal.com/

سلام و نخسته
ضمن عرض تبریک به دوست عزیز جناب بردال و همچنین تشکر و تقدیر از شما به خاطر انعکاس این کار هنری در وبتان. موفق و موید باشی.

..........................................................
در ضمن اگه دیر به دیر سر ازنم باید ببخشی کمی سرم شلوغ بودن./ شاد بشی...

سلام رامی عزیز ...
نخسته کاکا ...
من که کاری نکردم ....بجز یک گزارش کوچولو ...ایشان خودشان سرور هستند .... کارشون حرف نداره ..
کاش کارهای ایشان و دیگر هنرمندان حمایت بیشتری از جانب .... میشد.
===============
خواهش اکنم کاکا .... خلاصه چحم انتطارتم...هر وقت که هم اتی دیر نبودن ....خیلی خیلی خاش هندی ...
همیشه تو کاروت موفق و شاد بشی

خاطرات خاکستری سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ http://royayehkhakestari.blogfa.com

سلام.متنت عالی بود.تبریک به آقای بردال و شما بانوی هرمزگانی.خوش باش

سلام رویای خاکستری من
زندگی آینه یست در گذر آینه ها.... پس آینه ها دعوت دیدارند.
تقدیم تو ...
خواهش میکنم ....ممنونم از نظر لطفت .
صفا آوردی ...خوشحال شدم .
شاد باشی

احمد سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ب.ظ http://zoeram.blogsky.com

سلام
خوبی
امیدواری دادن تو برای من از هر نیرویی بیشتر کمک می کنه

سلام احمد عزیز ....
خوبی؟
چقدر خوشحال شدم ....باز اومدی..
هیچوقت نا امید نباش...در هر ناامیدی امیدی هست...
ایمان بخدا و اراده قوی داشته باشی هیچوقت نا امید نمیشی..
مواظب خودت باش..
شاد و موفق باشی

سکوت غم سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.sokotegham.blogfa.com

سلام خانم عزیز
شاعر ادیب حساس دلسوز مهربون . خوبی؟
چه متنی نوشتی عالیه . تبریک عرض می کنم به حسن بردال و زحمات شما هم قابل تحسین و قدردانیه .
عکسها زیبا اما فکر کنم همش یک سوژه باشه .!!!
حباب دوست داری تو خالی . فکر نمیکردم تو خالی باشی .(خنده (: )
گل باشی همیشه

سلام غمگین همیشگی من

این صفتهای که گفتی هیچکدومش متعلق به بنده نیست !!!
اگر حساس و مهربون بودم که دلم شکسته نمی شد . آگر شاعر و ادیب بودم جذابیت شعر و ادبم دل هر خواننده ای را شیفته خود میکرد .
دلسوز همه هستم اما کسی دلش به حال من نسوخت .!!!

ممنونم از حسن لطفت و حضور شما مایه خرسندی و خوشحالیه .
یک سوژه که نیستند شاید ایشون بیشتر به دریا علاقه دارند این تعدادی از کارهاشونه . شما از فتوبلاگ خودشون عکسها رو ببینید و قضاوت کنید .
دیگه شدم .....اواخرا شدم تو خالی ....
همیشه شاد باشی و وعده ای که دادی یادت نره تو خالی...
خوش آمدید ...موفق باشید

عارفه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام بنگری جان
ممنون از حضور گرمت
عکسای اقای حسن بردال خیلی قشنگ بود
ممنون از پست قشنگت
شاد باشی
بای تا های

سلام عارفه عزیز ...
خواهش میکنم ...چشمهای شما زیبا می بینند ..
شما هم شاد و موفق باشی..
های تا بای ...

ساز چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.zoeram.blogsky.com

سلام
خوبی
خوب من هم که نامید نیستم
با وجود دوستای خوب و مخصوصا خدا
ناامیدی هیچ راهی نداره

سلام احمد عزیز ...
ممنونم ..
احسنت ...
ممنونم از حسن لطافت نظرت ..
همیشه شاد و موفق باشید

حامد چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ http://bibahar.blogsky.com

ممنون که بهم سر زدی. پستت رو خوندم. من هم وسوسه شدم که در مورد آینه بنویسم. نوشتم. نمیخونیش؟

سلام حامد عزیز ...
خواهش میکنم ....
آینه ها دعوت دیدارند ...حتما خدمت میرسم و میخونم ....
تشکر از حضورتان...
شاد و موفق باشید

محمد زارعی چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام.
زیبا بود . تبریک به همه شما .
پیروز باشین

سلام
ممنونم از حضورت و نظر لطفت ...
شاد و موفق باشی

سکوت شبانه چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

پیداست هنوز شقایق نشدی ... زندانی زندان دقایق نشدی ... وقتی که مرا از دل خود می رانی ... یعنی که تو هیچ وقت عاشق نشدی ... زرد است که لبریز حقایق شده است ...تلخ است که با درد موافق شده است ... شاعر نشدی وگر نه می فهمیدی ... پاییز بهاریست که عاشق شده است

سلام دوست من
خوبید؟
امیدوارم این بارون پاییزی تونسته باشه صمیمیت و ارمش دلتو بیشتر کنه . اومدم که بگم اینجا جابجای های داره اتفاق میفته که امکان داره دیگه شرایطم به این حالت فعلی برای اینجا اومدن (نت)هموار نباشه.البته این مسئله تو هفته اینده معلوم میشه ولی در هر صورت اگه ملاقاتمون کمتر شد دلیلش اینه و در نهایت اینکه امیدوارم موفق باشی

شاد باشی
س ا ج د

عشق رازی است مقدس...برای کسانی که عاشقند٬ عشق برای همیشه بی کلام می ماند٬ اما برای کسانی که عشق نمی ورزند٬ عشق شوخی بی رحمانه ای بیش نیست ..

برگ از درخت جدا میشه ...پاییز همیشه بهونست ..
***************

سلام دوست همیشه همراه ..
ممنونم ...خوبم با لطف شما ..
کاش هرگز بارون نمی بارید ...تا به اصل واقعیت صمیمیت و ارامش پی نبرده بودم ...

ممنونم از لطفت که باخبرم کردید .... امیدوارم هر قدمی که بر میدارید پر از موفقیت و کامیابی باشد .... گاهگهی سر زدن به کلبه من صفا و صداقت تجدید خاطر میشود...
امیدوارم که اوضاعت بهتر باشه و همیشه مثل سابق از حسن حضورت و نظرات شما استفاده ببرم ..
شما هم موفقتر باشید ...منتظرتم .

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
فوق العاده زیبا بودن این عکسها
ممنون از حضورت
میلاد امام رضا مبارک
دلت شاد

سلام گل یاسمین ..
ممنونم از نظر لطفت ...چشمات زیبا می بینه ..
همچنین به شما تبریک میگم گرچه دیره شرمنده ...
دلت تو همیشه شاد باشه ...شادتر از همیشه
خیلی خوش اومدی

chokelack چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://harfenagofta.blogfa.com

salam da/nakhasta/mamnoon az shoma va aghaye bardal/karone besyar zibaei eraa shodaden/vaghan to noee khodey bi naziren
khassan a ke jal kander eikerden
bazam tashakor
rozet khash delet shad

سلام کاکا عزیز
بسیار ممنونم از نظر لطفت ...
بله دقیقا کار ایشون بسیار عالین ...
همچنین روز و شاو شما خاش ...
همیشه موفق و سربلند بشی

یاسمین چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ http://nicoline.blogsky.com

سلام خانم گل عزیز

مرسی از اینهمه مهر و محبتت . نیکی شکر خدا خوبن حالش .

سلام یاسمین عزیزم ...
خوبی گلم ؟
خواهش میکنم ...واجب این بود که زنگ باید می زدم ..اما تلفنت فکر کنم ایراد داشت ...
خدا را شکر ..خیلی خیلی خوشحال شدم ..خبر خوشحالی نیکی را بهم دادی ...امیدوارم همیشه سالم و تندرست بمانن ...و شما هیچوقت چشمت ناراحتی قناریها را نبینه ..
شاد و موفق بشی عزیزم

احمد بازماندگان قشمی چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام

امیدوارم که خسته ای سفر از تنت رفتن ودوباره توحس خودتی .........
یک موزیک کاری از بچه های قشم وتهران
با صدای پدر خانم مرحوم خودم (یادش گرامی ) برایت ارسال کردم .چون فکرکردم ..شماهم مثل خودم قدر این کارها را .شاید هم بهتر ازمن میدانی.....

سلام آقای بازماندگان عزیز
ممنون...گرچه تن از خستگی رها شده اما فکر و عقل و قلب هنوز خسته و خسته و خسته ....
بی نهایت سپاسگذارم .....عالی بود ...بسیار عالی . یادش گرامی .
تشکر از بزرگی لطفت و حسن نظرت .
شما استاد منی ...من هنوز در مکتب شما شاگردتم ...کلی باید از شما یاد بگیرم ...سرورم .
خیلی ممنون از حضور و لطف بیکرانت..
شاد و موفق باشید

ابراهیم پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ق.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

در نوع خودش عکس ها و ایده های جالبی بودند.

سلام جناب گرامی ..
نخسته ...
دریا ...شن ...رویا ...حباب ....انعکاس ...واقعا تکنیک جالبیه .
ممنونم از حضور گرمتان...شاد و موفق باشید

مهرگان پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خسته نباشید
گزارش بسیار خوبی بود
میلاد امام رضا (ع) رو تبریک می گویم
تقدیم به شما
http://www.rahpouyan.info/negar/data/media/5/reza.jpg

سلام تقدیم مهرگان عزیز
نخسته ..
واوو چه عکس جالبی .... ممنونم از تقدیم این عکس زیبا ..
همچنین به شما تبریک میگم ...گرچه دیر شد ببخشید .
ممنونم از حسن حضورت که همیشه مایه دلگرمی و خوشحالیه .
شاد و موفق باشید

وحدانی پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ http://goranaz.blogsky.com

سلام و نخسته
ما که رفتیم و با در های بسته روبرو شدیم و نتونستیم از نزدیک ببینیم ( البته مث حسنی که به مکتب نمی رفت اگه هم میرفت جمعه میرفت شدیم ) چون جشنواره عروسکی هم بود گفتم هستند که نبودن
آرزوی موفقیت رو هم برا حسن آقا و هم برای شما رو از درگاه خداوند منان دارم
از شما هم ممنون که این شرایط رو مهیا کردین که کار ها رو ببینیم

سلام اقای وحدانی ..نخسته کاکا
اقای وحدانی نکنه شما نصفه شب پا شدین رفتین ...(شوخی).
سعادت نشد که شما و بقیه دوستان را هم ببینیم ...یک فرصت دیگه ...انشاالله بتونیم نمایشگاه عکس خودتان را ببینیم ..
خواهش میکنم ....کاشکی حضوری می دیدن ..شاید فضای دیگه داشت ....
همچنین بهترین آرزوها برای شما و کارهای عالیتون ..
خوشحالم از حضور همیشه مستمر شما ..
شاد و موفق باشید

فریده قاسمی پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com/

سلام دخت خوب هرمزگانی.... اشتباه نکنم باید بگم رسیدن بخیر و به شهر خودت خاش هندی دادا.... پست قبلی تون رو خوندم خیلی صمیمانه و ملموس نوشته بودین.... درکنار دوستای خوبتون خوش بگذره....

سلام خانم بزرگوار ...نخسته
تشکر...عاقبت بخیر عزیزم...لطافت حسن خوش آمد گفتن شما واقعا خوشحالم کرد...بالاخره یکی گفت خوش اومدی ..
ممنونم که وقت گذاشتین و پستها و مطالبم رو می خونی ...
کاش میشد خانم بزرگواری همچو شما را نیز ملاقات کرد...
ممنونم از حضور بسیار بسیار زیبات ..
همیشه شاد و موفق باشید

سنگار جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ق.ظ

سلام عزیز
من از زلال آینه ها خویشتن را دیدم که می گفت در تیرگی هم به یادت می مانم.
موفق بشی...

سلام سنگار عزیز
صدای وجدان را از آنسوی آینه ها شنیدم ....خطاب او تمام تیرگی و سیاهی حقیقت را بیان کرد...آنچه حقیقت است واقعیت نیست ...
ممنونم از حضور همیشه گرمت ...
شاد و موفق باشید

sepideh جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ق.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشید...

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

365 حسرت را، همچنان می کشم بدنبالم ......

www.deltange-naseria.blogsky.com

موفق باشی ....

سلام سپیده عزیز
دلتنگتر از من چه کسی ....
حتما خدمت میرسم ..
ممنونم از اینکه باخبرم کردی..
شاد و موفق باشید

مرد جنوبی جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.pesarjonoub.blogfa.com

سلام
از اینکه دیر به دیر میام پیشتون عذر منو بپذیرید .ولی با خوندن نظرات و کلماتی که از سوی عزیزانی مثل شما می آید همیشه خوشحال و سرمستم
با یه مطلب به روزم وهمچنان منتظر حضور گرمتان در سرزمین آفتاب هستم

سلام برادر عزیز
خواهش میکنم ...غایب همیشه عذرش با خودشه ...هر وقت میای کلبه خودته ....همیشه خوش آمدید..
ممنونم از حسن لطفت ...
حتما خدمت میرسم ...
بسیار خرسندم از حضورت ...موفق و شاد باشید

با حبیب جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام دخت گلم

موفق بشی وبا تشکر از عکاس آقای بردال.

امیدوارم و از خدا موا که عمرت مثل حباب نبو

سلام تقدیم حضور بپ گرامی..
همیشه افتخار حضورت دلگرمم اکنت ...لطف اتهستن ..
ممنونم از دقت بسیار بسیار عالیت ...
سپاسگذارم از آرزوی ظریفت ...
اما بــپ : **شعله ای از دلم زبانه میکشد ...آیا میدانی نامش چیست؟؟!!**
ای بپ همو حباب به مه خیلی خوبن ...
امیدوارم که همیشه سالم و تندرست بشی ...

آه!سهم من این نیست جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ب.ظ http://wish-trust.blogfa

سلام خانم گل
بسیار عالی بود . آینه ها دعوت دیدارند دیدار خود و دیگران. میدونستی آینه همیشه پاک و زلاله همه عیوب ما را میتونه بگه .
تبریک تقدیم آقای بردال و همچنین دست شما درد نکنه .
خوش باشی گلاب

سلام و خسته نباشی عزیز
میدونستم....کاش ما هم مثه آینه ها پاک بودیم ...عیب همدیگه رو میگفتیم ...حقیقت را بیان میکردیم ..اما افسوس ..
ممنونم از حضور زیبات...افتخار دادین ..
خواهش عزیزم ...
شما هم خوش باشید گلابتون ..!!

شب بلورین جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام گلم
گزارش و عکسها زیبا بودند .تبریک به اقا بردال و شما برای تهیه گزارش .
برای خاطر عشق به من بگو : آن شعله چه نام دارد که از دلت زبانه می کشد ؟؟!!!!
نگران حالت شدم . امیدوارم که نگرانیت زودتر رفع بشه . جواب تلفنهات هم بده!!! لطفا ..
شاد باشی گلم

سلام عطا عزیز
ممنونم از نظر لطفت .
ای بابا ...شعله ..
خیلی خوش اومدی عزیزم ...
نگران نباش چیز خاصی نیست ...کسالت روحی کسالت کاری ...همین.
شاد باشی

زهرا سلیمانی جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ب.ظ

سرکار خانم خسته نباشید
خوبید؟
رسیدنت بخیر.
وبلاگ زیبایی دارید قابل تحسین است .
پست زنان چتر باز بسیار جالب بود.
شاد باشین

سلام دخت خاله ...
ممنونم از لطفت ...
چقدر این چشمهایی که زیبا می بینند رو دوست دارم ...
خواهش میکنم ...ممنونم که پست منو خوندی
خیلی خوش آمدید..
شاد و موفق باشید

انبا میناب جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.ambaminow.blogfa.com

سلام خانومی..
او آخرین وکشیده ترین شعله یست که همچنان ادامه دارد...با یک مطلب از غلام مارگیری به روزم..

موفق باشیدگلی

سلام سمیره گل
ممنونم از اینکه باخبرم کردی ...
چشم حتما خدمت میرسم ....
همیشه موفق و شاد باشید

سمیرا جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ http://samira17.blogfa.com

تو کیستی ، که من اینگونه ، بی تو بی تابم ؟
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم
تو چیستی ، که من از موج هر تبسم تو
بسان قایق ، سر گشته ، روی گردابم !
تو در کدام سحر ، بر کدام اسب سپید ؟
تو را کدام خدا ؟
تو را کدام جهان ؟
تو در کدام کرانه ، تو از کدام صدف ؟
تو در کدام چمن ، همره کدام نسیم ؟
تو از کدام سبو؟
من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه
چه کرد با دل من آن نگاه شیرین ، آه
مدام پیش نگاهی ، مدام پیش نگاه
.چه آرزوی محالی است زیستن با تو
مرا همین بگذارند یک سخن با تو :
به من بگو که مرا از دهان شیر بگیر
به من بگو که برو در دهان شیر بمیر
بگو برو جگر کوه قاف را بشکاف
ستاره ها را از آسمان بیار به زیر؟
ترا به هر چه تو گویی ، به دوستی سوگند
هر آنچه خواهی از من بخواه ، صبر مخواه .
که صبر ، راه درازی به مرگ پیوسته است
تو آرزوی بلندی و دست من کوتاه
تو دور دست امیدی و پای من خسته است
همه وجود تو مهر است و جان من محروم
چراغ چشم تو سبز است و راه من بسته است


به روزم و منتظر شما

هر آنچه خواهی از من بخواه ، صبر مخواه .
که صبر ، راه درازی به مرگ پیوسته است


سلام سمیرا خانم گل ..
به به ....خیلی خیلی خوش آمدید...
متنت بینهایت زیبا ....و حرف دل رو می زد..
حتما خدمت میرسم ..ممنونم که باخبرم کردی..
همیشه دلت شاد لبهات خندون باشه ..

Meshki شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.banoyebarfy.blogfa.com

سلام
دوباره اومدم بعد از یک غیبت یک ماهه کامنت های زیباتون رو دیدم و برای تشکر اومدم .
دوباره آپ کردم اگه دوست داشتید خوشحال میشم ببینمتون .

سلام دوست مشکی عزیز
خیلی خیلی خوش آمدید....و خسته نباشید..
ممنونم از حسن لطفت ...
حتما خدمت میرسم ..
موفق و شاد باشید

سینا سایبانی شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.sina-s.blogsky.com

سلام
موضوع بسیار جالب بود.
تبریک به همه بندری ها
مرسی از حضورت بازم منتظر حضور شما و پیشنهاد های شما هستم.

سلام آقای سایبانی
خواهش میکنم ...دقیقا تبریک به همه هرمزگانیها ...
خیلی خوش آمدید...سپاسگذارم از نظر لطفتون .
موفق و موید باشید

مهتاب اشک شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ http://mahtabehashk.blogfa.com

سلام خانم عزیز
تبریک به آقا بردال و خسته نباشی تقدیم شما. عکسها و گزارش زیبا و عالی بود. پیروز باشی

سلام دوست عزیز
بسیار سپاسگذارم از تبریکات شما .
خیلی لطف کردید ...از حضورت ممنونم .
همیشه شاد و موفق باشی

سوخته دلان شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ب.ظ http://sokhte-delan.blogfa

درود
عالی عالی عالی بود.

سلام
ممنونم ...
تشکر از حضور و نظر لطفتون.
شاد باشید

بی نام یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ق.ظ http://tanhaiyeman.blogsky.com

سلام دخت هرمزگانی
گزارش و عکسها بسیار زیبا بودند.تبریک به همه هرمزگانیها .
شاد زی

سلام و خسته نباشید
بسیار سپاسگذارم از تبریکات و همچنین حضور شما در این کلبه ...
همیشه شاد و موفق باشید

سنگار یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام
کمی سختی در لیوان ذهنم یخ زده ....

سلام سنگار عزیز
حتما خدمت میرسم ....پوزش برای تاخیر ..
موفق و شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد