بازی بازی ....همه راضی ...

 

دوست مهربان خانم مهرگان عزیز منو به یه بازى خیلی جالب و متنوعى دعوت کرده و ازم خواسته ۷ تا از بهترین ترانه هاى دوست داشتنیم انتخاب کنم و ۷ نفر دیگه رو به این بازى دعوت کنم . ازت ممنونم واسه دعوت به این بازى جالب ...مغسى بوکو مادام

 

این بازی منو یاد بازیهای بی ریای کودکانه ام میندازه واووووو . واقعا جالبه حد اقل وبلاگم از خستگى معضلات کمى دور میشه یه زنگ تفریحى براش مهیا میشه بره نفس عمیق بکشه بر گرده (لبخند) .... 

 

خوب اینم ترانه هاى دوست داشتنى من ....

 

۱- خولیو ایگلیسیاس      Julio Iglesias

From A Child To A Women & Moments) )

    

۲- یبنک فولاید  Pink Flyod

(ترانه A Pillow Of Winds)

 

۳- جورج مایکل George Micheal

(ترانه I Can't Make You Love Me  &  A Moment With You)

 

۴- حمیرا (ترانه دل شکسته آلبوم گذشته )

 

۵- معین ..(بدون استثنا همه ترانه هاش )

 

۶- آشا بهوسل Asha Bhosle

(ترانه چورا لیاهه تم نه جو دل کو Chura Liyahe Tom Ne Jo Del Ko(You’v Stolen My Heart))

 

۷- عبدالمجید عبدالله

 (آهنگ یا طیب القلب & رهیب ...)

 

خوب .... حالا طبق قانون این بازى باید ۷ نفر از دوستان رو به این بازى دعوت کنم .....

اوکى... Here we go…

 

مهلا خانم گل ، طناز مـن  ، یاسمین مهربون ، دوست خوش بیان بانوى کنگى ، کاکای عزیز چوک بندرعباس ، همشهرى گرامى کارنجک ، سنگار همیشه همراه ... .

 

OPS... با خوندن قسمت مربوط پایین صفحه متوجه میشین که افراد انتخاب شده واسه بازی باید یه بار دعوت بشن ... معذرت از " بانوی کنگی و سنگار  " که باید به جای شماها ... ۲ نفره دیگه انتخاب بشن اونم ...سمیره نازنینم ٬و عارفه عزیزم ...

 

 

پ.ن ۱:یک قطعه از شعر جورج لوئیس Jorge lvis خیلى دوستش دارم که مضمونش اینه :

" شرمسارم که هرگز خورشید را قبل از طلوعش ندیدم"  

 

پ.ن ۲: قبل زمان برایم هیچ اهمیتى نداشت اما حالا زندگى‌ام بسیار عوض شده، حالا دیگر  "سال‌ها  این لحظات ساعت‌ها، دقیقه‌ها و ثانیه‌ها را مى‌شمارم و در آن‌ها تامل مى ‌کنم، مى‌خواهم ازهمه بهره‌مند باشم. من فراموش کرده بودم که باید به سهم هر لحظه زندگى کرد."

 
مربوط : اوکی ممنونم خانم مهرگان واسه توضیحتون ....معذرت میخوام نمیدونستم قانون بازی اینه که افراد انتخاب شده نباید تکراری باشن ...به هر حال دعوتنامه ها فرستاده شده (لبخند) ....اما موردی نیست ۲ نفر دیگه رو واسه این بازی دعوت میکنم ...اوکی ایرادی که نداره ؟