هک ایمیل یاهو با تکنیک جدید FaN BoX MaiL

 

تقریبا مدتى هست شاید اکثر شما ایمیلهایى با اسمهاى مختلف و حتى با اسمهاى دوستان اضافه شده در لیست یاهوتون٬ با تکنیک عجیب و غریب برای هک کردن ایمیل یاهوتون دریافت کردین !!! که شما را دعوت به پاسخ دادن به یک سوال ساده که پاسخ آن فقط بله یا خیر است و با وارد کردن پسوردتون٬ ایمیل یاهو هک میشه و از این طریق هک وبلاگ ... وب سایتتان شـــروع میشــه ! همیشه هکرها با ترفند و تکنیکهاى جدیدى وارد عالم اینترنت میشن که حتى بعضى از این تکنیکها حرفه ترین کاربران اینترنت را تونسته گول بزنه . اگر چه بسیارى از تکنیکها و ترفندها لو رفتن اما باز هم نباید غافل از مغز این هکرها باشیم ...! بــا این مغز چند گرمى که تو این جمجمه ى سر قرار گرفته چه ها که نمیکنن... گرفته از سیستمهای شخصی تا سیستم بانکها، شرکتها ، وزارتخانه ها ، و هزاران هزار سیستم دیگه رو با تکنیک به روز شده و پیشرفته هک میکنن و چنین ترسی به دلمون انداخته که مبادا سیستمهای مختلف ما هم هک شده باشــه  !!! عین این آدماى امروزى که یک انسان همجنس خودشون رو هک میکنن !

مواظب پسوردهاى یاهو یا جیمیل یا هر سرویس دیگری باشین و پسورد را تحت هیچ عنوانى تو صفحاتى که بهش مشکوکین وارد نکنین .

 

                                               این نمونه ى از این ایمیل FanBOX......

From:

QuestionIt92@fanboxmail.com  

Yahoo! DomainKeys has confirmed that this message was sent by fanboxmail.com.

To:

madworld22@yahoo.com

Date:

20 Apr 2008 14:01:31 -0700

Subject:

naser1180461852 is waiting for your answer

 

                        اینم نمونه از باکسى که باز میشه و بله یا خیر جواب دادن و ادامه بازى ....

       

  

نظرات 32 + ارسال نظر
ارم پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.eramgroup.blogsky.com

سلام.ممنون.خیلی بدرد خور و جالب بود..موفق و شاد باشی.به ما هم سر بزن منتظر نظراتت هستیم.

سلام ...
ممنونم ..
امیدوارم مواظب باشین و همه ما از این هک ها و تکنیکهای مخرب بدور باشیم ..

ممنونم از تشریف فرمایی..
شاد و موفق باشید

بدیس پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.اطلاعات خوب وبجایی بود ٫درسته باید مواظب هکرها باشیم تا بدامشون نیفتیم ٫البته باید همدیگه رو از این طرفندا مطلع کنیم.مثل کار خوبی که شما کردید.به هر حال هر تکنولوزی جدیدی میتونه دو شق داشته باشه .مثبت ومنفی.میشه گفت که کارماوشما وامثال ماها به نوعی مثبته وکارهکرها جنبه منفی.ناگفته نماند که همین کارهم بعضی وقتا برای مقابله با منفیا بدرد میخوره یعنی -*-=+.موفق باشید

سلام خدمت بدیس عزیز ..
خسته نباشید..
اگه هکرها ماهرند و فکر میکنن کسی حریفشون نمیشه ... پس ما هم باید حرفه ای تر کار کنیم ... حواسمون جمع باشه و هر ایمیل ناشناسی رو باز نکنیم ...هر فایلی رو داونلود نکنیم ..و و و .
اطلاع دادن ...و آگاه کردن خودش بهترین راه برای نیفتادن تو تور صیادان اینترنتی .....
چقدر از این ریاضیات بدم میاد .... با -X - = + منو یه لحظه برد به ایام مدرسه و دانشگاه ....

تشکر از حضور گرم شما ...
شاد و موفق باشید

محمد جعفر مصفا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

اگر مسأله‌ات را با دید دیگران بخواهی نگاه کنی در واقع مسایل آنها را دیده‌ای ـ مسایلی که مال آنها ولی به تو نسبت داده‌اند. وقتی من به تو می‌گویم احمق،‌ مسأله، مسأله من است نه تو ـ زیرا ذهن تعبیرمند من آن مسأله را به تو نسبت داده است. و هنگامی که بخواهی مسایل خودت را مستقیماً و بدون الگوهای دیگران ببینی، مسأله‌ای وجود ندارد

باور بفرمایید ... مدتیه دیگه عقلم با این مسایل پیچیده قهر کرده !!!

وحدانی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ http://goranaz.blogsky.com

سلام دادای خوبم

ممنون از اطلاع رسانی خوب و بجایی که کردین

من فکر میکنم اینا میان و یه ویروس میسازند و اونو تو وب تکثیر میکنن و بعد از اون میان محصول ضد اون ویروس رو تبلیغ میکنن که اونایی که این ویروس به جونش افتاده رو بخرن و میشه یه نوع کسب درآمد

کاش ما هم از این مخ ها داشتیم !!

به روزم با چشم به راه ...
شاد ببی

سلام آقای وحدانی ..
نخسته کاکا ..

واقعا همین باید باشه .... والا هدف از هک کردن چی میتونه جز این باشه . باور بفرمایید این روزا همه بفکر یه درآمدی هستن مهم نیست براشون از کجا میاد و چی باشه ...مهم اون چند برگی که میگیرین !!

چرا که نداریم٬ پس این انرژی هستی و نیستی با عقل ما و مخ ماست که عالمو تو گرد باد داریم می چرخونیم (لبخند)

حتما خدمت میرسم ...
تشکر از حضورتون ....موفق باشید

شب بلورین پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام گلم
ممنون از اطلاع جالب . دوتا از این ایمیلها را داشتم ولی در کل من ایمیلی که آدرسش برام نا معلومه باز نمیکنم . هک و دیاک را یک زمانی تو یاهو ماسنجر میدیم زمانی داشت واسه خودش . بله حالا شعاع تکنیک هکرها به بلاگها . سایتها و بانکها هم رسیده .
فقط باید مواظب باشیم .
متنوع و رنگین کمان بمونی .
شاد باشی

سلام عطا عزیز ...
راه را اشتباه نیامده ای !!!

کارت بیسته ...آفرین . ایمیل آشنا هم باز نمی کنی !!؟؟

کاملا درسته باید مواظب باشیم ..

ممنونتم .....تشکر از حضور و لطفت ...

شاد و موفق باشید

نادیه قاسمی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام خانم محترم . خسته نباشی. خوبی؟
خیلی جالب و مفید .
گاهی ایمیلم هک نشده اما ماسنجرم چرا!! یاهـــــو چث (لیخند) .
دوست دارم . موفق باشی

سلام نادیه خانومی ...
شما هم خسته نباشی ....ممنونم .
تشکر از لطفت ...
دختر جون کمتر بچت ...کمتر لینکهای الکی اکسپت بکن ..و و وو.

امیدوارم در تمام مراحل درسیت موفق باشی و همیشه شاد بمانی.

متقابلا.... لطف دارین

تازه‌وارد پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

این بلا سر خودت هم اومده؟ :)
من که یه تک‌تیر‌انداز استخدام کردم دم ایمیل‌دونیم پیشونی هر ایمیل نا و نیمه شناس رو هدف قرار بده! ما اینجا با کسی شوخی نداریم!!
به هر حال هشدار کار خوبیه! موفق باشی.

سلام دوست ...

العاقل بالاشاره ...! :)

ما هم یاد بگیریم از این تک تیر اندازا خدا رو بد نه آید ... :(

بله ...هشدار قبل از وقوع حادثه..

تشکر از حضورتون ...
شاد و موفق باشید

آیدا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://www.bichareh-man.blogfa.com

سلام
منم بندرعباسم
وب لاگ جالبی داری
بخ منم سر بزنی خوشحالم کردی

سلام آیدا خانم ..
خواهش میکنم ..تشکر از نظر لطفتون ..
حتما خدمت میرسم ..
تشکر از حضورتون ..شاد باشی

شازده خانوم جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

مدل عوض کردی؟

سلام شازده خانم عزیز ...

به وفق دنیا که در حال تبدیل و تحوله ما هم گفتیم یه تنوعی داشته باشیم (لبخند) ...
اما هنوز همونیم که بودم ..
تشکر از حضورتون ..
موفق باشید

مهرگان جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com

سلام
خوبی خوشی سلامتی؟

آخه چرا کار و بار مردمو کساد میکنی ؟؟
بذار تفریحشونو بکنن !!

سلام تقدیم مهرگان عزیز !!
ممنونتم ....امیدارم شما هم خوش باشید..

بله راست گفتی ...واسه همینه همیشه چوب اینکارای که میکنم فقط و فقط میخوره تو سر خودم !!!! (لبخند) ..

آخه میدونی ...هشدار دادن که بد نیست ...
تشکر از تشریف فرمایی..
شاد و موفق باشید..

سکوت شبانه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ق.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

سلام دوست من
صبح جمعه بخیر
خوشبختانه دفعه آخری که با اینجور میلی برای ایمیل یاهوم مواجه شدم دوستی کنارم بود که در اخرین لحظه ها نذاشت نسخه یا صفحه آخر رو تایید کنم . منم از اون روز به بعد سعی کردم در مورد ایمیلهام بیشتر توجه کنم ولی خب نکته ای که هست اینکه برای مثال درمورد ایمیل یاهوم تقریبن روزی نزدیک به پنجاه ایمیل میاد که شاید نزدیک به نصف اون هم میل های هستند که حالا چه جوریشو نمیدونم ولی ناخواسته هستند و البته در بعضی اوقات با عنوان های وسوسه انگیز !
برای همین به این فکر میکنم که چقدر و تا چه زمانی میتونم تو این بازی برد و باخت برنده باشم و اینکه بالاخره یه روز من هم اشتباه خواهم کرد و ایمیلم به ایمیلهای هک شده اافه خواهد شد

شاد باشی
س ا ج د

سلام دوست عزیز ..
عصر شما هم بخیر ..
جدا !!
بله این تکنیک جدید شاید بعلت اینکه با اسامی دوستان اضافه شده در لیست شما نیز ایمیل می فرستند٬ خظر اینکه بدام هکرها بیفتیم بیشتر است . من خودم شخصا ۲ بار از همین هکرها ایمیلی به نام دوستانم داشتم که البته با باز کردن مرحله اولش فهمیدم یک ایمیل مجهولی میتونه باشه .
بله کاملا درست فرمودید ...
بنظر من برای حفظ ایمیل بهترین راه همون اینکه ایمیلهای ناشناس را بهیچ عنوان باز نکنیم و حتی لینکهای فرستاده شده توسط ایمیل یاهو هم بهتره باز نکنیم اگر طرف را نمی شناسیم ...

هکرها خیلی ماهرانه کارشون انجام میدن .

ممنونم از تشریف فرمایی ...
شاد و موفق باشید..

امید بندری جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ http://jofti.blogsky.com

سلام خالو
همه دست نوشته اوت امخوندن الحق که متنوع و مفید قلم ازدئی که بهت تبریک اگم متاسفانه ای روزون حس شرکت تو نظرات ام نین. اما در باره ای هکر جدید اطلاعات جالبی اتداده که دستت هم درد نکن. بی ما کسی امیل نافرستادن حتی هکرون حوصله هک ما شو نین
نخسته و خدا قوت خالو

سلام خدمت خالو ..
نخسته ..
تشکر اکنم از نظر لطف شما و از اینکه وقت اتنهادن مطالب نه آنچنان حرفه ای مه اتخوندن ....
حضور شما حتی بدون نوشتن نظر کافین ...
خواهش اکنم ...هشدار دادن کار خوبین .
اگم خالو ..شاید شما هک بودی و خبرت نینن شاید اوشون ایمیل شما تصرف شوکردن (لبخند) ...
به هر حال ... همیشه مواظب یه هکرون بشین .
از تشریف فرمایی شما ممنونم ...همیشه شاد و موفق بشین .

ابراهیم جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ب.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

سلام ... می بینم که انسان دوستی و کمک به هم نوع رو حتی در این زمینه هم دنبال می کنید. موفق باشی

سلام جناب دکتر..
خسته نباشید..
خوشحالم بعد از مدتی به این کلبه ی یکرنگ ! من تشریف آوردید.
بنظر من کمکهای ذکر شده نباید در یک خط و یکرنگ ختم شود....باید در هر مجالی ..در هر زمینه ای باشد .
ضمنا تشکر میکنم از برداشت شما نسبت به مطالبم و همچنین از اینکه مرا اینچنین دریافتی ...
شاد و موفق باشید...

کسی منو دوست نداره جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ http://keleng.blogfa.com

سلام
ممنون

سلام
خواهش میکنم ..
ممنون از حضورتون ..شاد باشید

انبا میناب جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.ambaminow.blogfa.com

سلام و نخسته دحت هرمزگانی عزیزم

خوب شده که گفتی ..
متاسفانه چند وقت پیش با این مشکل برخورد کردم اما همه چی به خیر گذشت و متشکرم که این اطلاعیه خوب رو واسه ما انتخاب کردی که این چند وقت از هر نوع هکرها دور ما می گردنند و منتظر هجوم به صفحات ما می شوند البته بعضی با قصد و بعضی با گرفتن چند آمار الکی و بعضی هم برای گرفتن دو برگ پول که به این کار حرفه می گن...!!!! :)

شاد و خرم باشی دوست خوبم

سلام سمیره عزیز ..
کاملا درسته ....
همیشه باید مواظب باشی.... بخصوص ایمیل یاهو .
تشکر از حضورتون شاد و موفق باشید

تازه‌وارد جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

این جیمیل چیز خوبیه! ضمنا آنتی ویروس و سکیوریتی مناسب هم چیز خوبیه! من از ESET Smart security استفاده می‌کنم که تکمیل شده NOD32 هست یعنی کار فایروالی رو هم می‌کنه. خیلی هم قویه و به راحتی از اینترنت آپدیت می‌شه . خود جیمیل پسر خوبیه و هر کی رو که به نظرش بیاد که مشکوکه صاف می‌ریزدش توی آشغال‌دونیش! معمولا هم می‌زنه به هدف فقط بعضی وقتا خیلی کم ایمیلای دوستان رو به سزای اعمال پلیدشون می‌رسونه!!

سلام و خسته نباشی ..
ممنونم از توضیحتون ...
بله کاملا با شما موافقم ....کار جیمیل همیشه عالی هست.
شاد و موفق باشید

موسا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ق.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
خوانده و نزدیکهای ملکه ی ذهن قرار داده شد.

سلام تقدیم موسا عزیز
اوه ه ٬ چه وصف زیبایی ....
تشکر از حضورتون ...
شاد و موفق باشید

مریدی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ق.ظ


ورود بیش از 4 کامیون محموله کفن زیپ دار به بندرعباس
روز چهارشنبه هفته گذشته 250 هزار کفن زیپ دار وارو بندرعباس کردند
به راستی قرار است چه بر سر مردم هرمزگان بیاید سوراخ کردن کوه دزک، کوههای گنو، کوههای تولا در قشم و چپاندن این همه محمات در ان نشانه جنگ نیست .و روزچهارشنبه وقتی دوستم که انباردار یکی از.....می باشد این بار را تحویل گرفت واقعآ پشتم لرزید و فهمیدم بیش از ان چه فکرش می کردیم جنگ نزدیک است .
بیچاره مردمان ایران که باید دوباره به جنگی ناخواسته بروند.

سلام کاکا ..
عجب !! دگه حسی نموندن ...

روح اله بلوچی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ق.ظ http://www.parparook.blogsky.com

سلام
ممنون از راهنمایی شما

سلام روح الله عزیز ...
خواهش میکنم ..وظیفه بود.
شاد و موفق باشید

کهره شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ

اسماعیل بیا از نخل ها برویم بالا موهای زنهای اهواز را جمع کنیم(فکر کنم براهنی)

من از نوشته های بالا بلند هیچ سر در نمی یارم ..حدم همون سیکله ....

رحیمیان شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام دادا نخسته
جالب بود خودشون خراب می کنن پول می گیرند .بعد می خوان درستش کنن دو برابر پول می گیرند.
... عجب ... عجب ... عجب.
کدرت خدا ...

سلام آقای رحیمیان
خسته نباشید ..
یک سیاه بازاری که یوزرها گولشون می خورنند ...باید همیشه مواظب باشیم ...

سحر انگلیس (لبخند) ..

تشکر از حضورتون ...شاد و موفق باشید

نیم خبر شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ب.ظ http://avaynakhl.blogsky.com

سلام .ممنون از اطلاع رسانی تون.بله کج سلیقه ها همیشه دنبال بدی می گردن .خدا بنگری رو حفظ کنه از شرشون.

سلام آقای اسلامی ..
خود شیطون هم از شر شیطونایی مثه خودش در امان نیست !
ممنونم ... شما لطف دارین ...
شاد باشید

سکوت شبانه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام
برام یکی کامنت گذاشته با این مظمون که بیا یوزر پسوردتو بفرست تا وبلاگتو (از طرف بلاگ اسکای )نیندیم . برای تو چنین چیزی نیومده ؟

سلام سجاد عزیز ...
عجب !!
خیر چنین کامنتی نداشتم....!!
ممنونم که اطلاع دادید..
شاد باشید

سنگار یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ق.ظ http://nematollah.blogsky.com

سلام
اطلاعات خوب و به درد بخوری دادی ...
به امیددیدار

سلام تقدیم سنگار
خواهش میکنم ...وظیفه بود.
شاد و موفق باشید

زهرا مظلومی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام خانم عزیز. ممنون از اطلاعات جالب . حتما مواظب هستم . موفق باشی

سلام معلم گرامی ...
خسته نباشید ..
حتما مواظب باشید..
ممنونم از تشریف فرمایی.
موفق باشید

دریا دلان یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام بانوی عزیزم.
اطلاعات جالب بود . ممنون
پستهای قبلی را با انرژی نوشتی . خسته نباشی

سلام و خسته نباشید ...
خواهش میکنم ...
امیدوارم اینچنین باشد ..
شاد و موفق باشید

فرزین یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ http://farzin72.blogsky.com

سلام عزیز جان
خوبی؟امیداوارم سرحال و شاداب باشی.راستش وقت ندارم این روزا خیلی سرم شلوغه هنوز پایان نامه ام تموم نشده و سخت مشغولم.همین که می بینم تو خوبی و بهت سر میزنم رام کافیه.راستی دلم برات تنگ شده.

سلام فرزین عزیز ...
ممنونم ..
بله ..کاملا متوجه شدم ...
امیدوارم که با موفقیت و شادی پایان نامه ات را بگیری .
خواهش میکنم ....تشکر از حضور و نظر لطفتون .
شرمنده میکنی جناب ..
شاد و موفق باشید

جزیره متروک یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام خانم عزیز
سپاسگذارم از اطلاع جالب و مفید .
میدونی دلم میخوات مثه این هکرها نه تنها ایمیلت بلکه تمومه وجودت رو هک کنم !
شادزی

سلام و نخسته ...

ممنونم ... شما لطف دارین !

خدایا شکرت .... اینهمه بدم !! :(

تشکر از حضورت ...شاد و موفق باشید

بندری در غربت یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام دادا. جالب و مفید هسته . دستت در نکنت . شاد بشی

سلام و نخسته شما ...
خواهش اکنم ...
شما هم شاد بشین

شبنم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ http://koumeyemehr.blogsky.com/

سلام دوست عزیزو ...
اطلاعات خوب و مفید ی بود .
بعضی ها برای نون در آوردن دست به چه کارهایی که نمی زنند . خدا به راه راست هدایتشان کنه .
موفق و پیروز باشید.

سلام شبنم عزیز ...
خواهش میکنم از نظر لطفتون ..
واقعا همین شده ...
شاد باشید

یه دوست یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ق.ظ

امسال به پاسداشت یاد استاد گرمساری چه میکنی ؟

شما دستور بفرمایید من اجرا میکنم ...
ایده ای بنظرتون میرسه ؟
ممنونت میشم..

بندرجاسک-فرزاد بادروج یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.jaski.ir

سلام.
امروز هم یه همچنین پیغامی رسید تا بله را زدم صفحه پسورد اومد که قبلا نکات امنیتی را خونده بودم و از .وارد کردن پسوردم در جایی غیر از سایت یاهو منصرف شدم.
راستی پینگ نمی کردی چرا؟
امروز که اومدم میبینم که چندبار قبل از این پینگ به روز کردی و ما خبردار نشدیم

سلام آقای بادروج

خوب کاری کردید اینا یک ترفندی هستند برای هک ایمیل ...باید مواظب باشید..

نمیدونم ..چند بار پینگ کردم اما ظاهرا پینگ نمیشد ! نمیدونم اشکال از کجا بود !

تشکر از حضورتون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد