اردیبهشتی موفق برای عکاسان هرمزگانی ...

 

آخرین پله براى ورود بـه سالن مانده بود جـایى که دیوارهاى سالن سومین جشنواره عکس اردیبشهت ۱۳۸۷ را با عکسهاى متنوع مزین نموده بود . عکسهاى دریائیان در چهار ستون سالن دیده مى شد ، عکاسان حرفه اى هرمزگانى با ارائه کارهاى خود در این جشنواره خلاقیت ٬ ابتکار ، و ایده خاص خود را بنمایش گذاشته بودند . گرچه در این سالن عسکهایى هم دیده مى شد که سوال بر کدامین مبنا این عکسها انتخاب شده اند ؟ در ذهنها بوجود مى آمد ! ، اما در کل با دیدن کارهاى عکاسان دیگر شاید بنحوى این سوال نادیده گرفته مى شد .

 

به اعتقاد من هنر باید در ذات هنرمند باشد ... وقتى عکاس کادر را بشناسد، مبانى را بداند، حس و لحظه را بداند، زیباییها را ببیند... و از همه چیز ایده و تأثیر بگیرد و از آن خروجى داشته باشد، باعث مى شود که تصویر نا خودآگاه شکل بگیرد. حال در هر زمینه اى پرتره یا طبیعت باشد .

 

عکاس موفق باید سعى کند از هر کس نکته اى را یاد بگیرد و بیاموزد ... شاید یکی از معضلات کنونى آدمیزاد ذهن اینرسى دار او باشد... ذهنى در سکون که نمى خواهد تغییرى را در خود باور کند.!

 

به هرحال کارهاى عکاسانى که حدس میزدم برنده این جشنواره باشند ، وقتی از نتایج با اطلاع شدم ٬ باور نکردنى بود که حدس من درست باشد بجز چند عکاس دیگر که واقعا تا کنون در جشنواره ها سهمى نداشته اند که قضاوت و داورى شاید در جشنواره هاى آتیه بر اصول و مبناى عادلانه تر باشد !

 

 

عطش ... ایده ى بسیار بسیار متنوع که شاید لحظاتى خیره این عکس شده بودم .  {منصور وحدانى عزیز} عکاسى یعنى بهتر دیدن ... درست دیدن ... زیبا دیدن ...تجسم کردن ... عین عکسهاى خودت که همیشه این حس و لحظه را مى توان در آنها یافت . تبریک و به امید موفقیتهاى بیشتر ....

 

                       

 

 

کاش زندگى به صافى این آسمان بود ... کاش مثل پرنده ها ى دریایى دل به پرواز مى زدیم بدون اینکه مانعى سر راهمان باشد . عکاسى و گرافیک ماهیت هر دو مشترک . {حسن بردال } و موفقیتهاى ایشان را در هر دو زمینه شاهد هستیم . چیزى را که نتوانیم نقاشى کنیم حتماً از آن عکس مى گیرم و چیزى را که نتوانیم عکس بگیرم نقاشى مى کنیم . بردال عزیز تبریک و به امید کسب مقامهاى بالاتر و جهانى ..

 

   

 

اسب حیوانى فریبنده و سحرآمیز است که داراى زیبایى، وقار، حساسیت و توانایى ورزشی بالائى است ، و وفاى او به صاحبش بینظیر است . کارهاى عکاس جوان {روح الله بلوچى} همیشه توجهم را جلب کرده و از کارهایشان مى توان حدس زد که کادر و مبانى عکس را مد نظر قرار میدهد و این راز موفقیت ایشان است . تبریک و با آرزوى موفقیتهاى بیشتر ....

    

امیدوارم عکاسان هرمزگانی همانند عکاسان بزرگ دنیا انسل آدمز٬هری کلاهن٬شرمن... شهرت جهانی داشته باشند ....

 

 

 

پ.ن ۱: اینجا بخوانید ...و منبع عکس ۳٬۲ از وبلاگ جشنواره عکس و فیلم اردبهشت ۱۳۸۷

پ.ن۲: تشکر از وحدانی عزیز برای ارسال عکس عطش...


یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۷

 

پ.ن ۳: تشکر از ملاحظه و دقت یکی از دوستان عزیز برای اصلاح کاربرد کلمه اسطوره که در پارگراف اول

            این مطلب بکار برده بودم . تصحیح شد با سپاس فراوان از راهنمایی شما . !!

 

 

 

 

نظرات 38 + ارسال نظر
رامی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.dehtal-city.blogsky.com

سلام خواهر عزیز
همانطور که گفتید عکاس نیازمند ذهنی خلاق و چشمی زیبا بین است تا بتواند سوژه را بشناسد و ببیند. نه اینکه سوژه او را به سمت خود هدایت کند.
و خوشبختانه عکاسان واقعا هنرمند ما من جمله آقایان رضوانی و بلوچی و بردال خود سوژه سازند.
تشکر بابت تصاویر زیبا.
شاد و موفق باشید.

سلام خدمت رامی عزیز ..
نخسته کاکا ...
شکی نیست در خلاقیت و ابتکار این هنرمندان ....
خواهش میکنم ...لطف دارین .
تشکر از حضورتون ..
موفق باشید

تازه وارد یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلام
عکسای قشنگین. مخصوصا اون الاغه!
چندوقته که نیستی اصلا!!

سلام دوست عزیز ....
نمی دونی واسه چند لحظه مکث کردم ببینم الاغی بین این عکسها پیدا می کنم یا نه !!؟ اون کلاغ سیاه منظورته (لبخنــــــــــد) .

مشغولیت های زندگی ...ما رو از دوستانی مثه شما دور کرده .. امروز خورشید رو دیدی می تابید یا نه ؟(لبخند) .

تشکر از حضورت ..
شاد باشی

صدف یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://2tee.blogfa.com

سلام
عکس های واقعا زیبائی بود مخصوصا عطش
امیدوارم موفق باشی

سلام صدف عزیز ...
ممنونم از لطفت ..
منم همین دید رو دارم ... تنوعی زیبا از آقای وحدانی .
تشکر از حضورتون ..
موفق باشید

چوک سورو یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ http://suru.blogsky.com

با سلام وخسته نبی خدمت دخت عزیز

عکاسان هرمزگانی کمکم از دوران اماتوری دارند وارد دنیای حرفه ای تری می شوند ، شاید در اینده شاهد کارهای انان در مجلات معتبر عکاسی دنیا باشیم .

برای همه ارزوی موفقیت می کنم .

سلام خدمت شما بزرگوار ..
شما هم نخسته ...

کاملا درست فرمودید ..به امید موفقیت هر چه بیشتر این عکاسان کوشا ...

حضورتون مایه دلگرمیست ..

شاد و موفق باشید

یارا جعفری دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام دخت خوب هرمزگان
دستت درد نکنت جونن . عطش فوق العاده زیبان. لووت شاد .

سلام گل مه ...
الهی ..... ممنونتم .
بله ...همی که شما اتگفت ...
دلت شادته ..

مهدی ذاکری دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام سرکار خانم
سربلندی این هنرمندان مایه افتخار ما هرمزگانیهاست. زیبا نوشتی به مثل این عکسهای زیبا . شاد باشی

سلام تقدیم شما
خسته نباشید
واقعا افتخار ماست ...
تشکر از لطفتون ...
شاد و موفق باشید

مهدی صابری دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com

سلام دادا جان
عکس هنرن و هنر همیشه زیبان...
عکسن همه جونن...

موفق بشی انشالله در همه ی امور.....

سلام از ما ..نخسته آقای صابری عزیز .
ابتکار و خلاقیت عکاس اتونت تاثیر زیباتری ایبشت ...
شما لطفت هستن ...

متقابلن ...
تشکر از تشریف فرمایی
شاد و موفق بشین

آسمون چشمات دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ http://asemone-cheshmat.blogsky

سلام خانومی .
عکسها جالب و زیبا . تبریک به عکاسان هرمزگانی .
و تو هم موفق باشی

سلام ...و خسته نباشی
خواهش میکنم ....شما لطف دارین .
همچنین شما موفق و شاد باشین

جغد بندری دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ http://joghd11.blogsky.com/

گزارش جون و کاملیه
درود...

سلام خدمت شما ...
نخسته ...
تشکر از نظر لطفتون .. اونچه که در شان ئی هنرمندون عزیز هسته امنوشتن..و امیدوارم شاهد موفقیت بیشتره ایشون و عکاسون دیگه ی هرمزگان بشیم .
همچنین بی شما هم آرزوی موفقیت اکنم .
موفق بشین

سهیل دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام همکار گرامی . خوبید؟ خداییش صفا آوردین یه عالمه خوشحال شدم از دیدنت .

حرفات نگرانم کرده ٬ اولا اگر نظر xxx کلافه تون کرده بی خیال. عیب نداره. اما قرار نبود اینطوری مایوس باشین.

نوشته خودت رو باور نداری ! *عکاس موفق باید سعى کند از هر کس نکته اى را یاد بگیرد و بیاموزد...* پس نه تنها عکاس بلکه همه ما باید یاد بگیریم و بیاموزیم و استفاده ببریم .

به هر حال و به قول قدیمی ها " هر که طاووس خواهد .. جور هندوستان کشد".

عکسها با دید زیبا گرفته شدن . به هر ۳ هنرمند تبریک میگم . توفیق روزمره برای دیگر هنرمندان هرمزگانی .

سلام خدمت شما ...
خسته نباشید ...
الهی من قربون دوستان با محبت و صمیمی ام بشم . من لایق این همه صفا و علاقه نیستم ...
کاملا با شما موافقم و نوشته خودم هم بهش اعتقاد دارم .
نمیدونم با این اعصابی که زود جرقه میزنه چیکار کنم ... کاش اینهمه حساس نبودم ! اما بعدها متوجه شدم . تشکر از همصحبت بودن ...


ممنونم ...امیدوارم مقاماتی بالاتر از این داشته باشن.
همچنین برای شما و خانواده محترمتون ...بهترین ارزوها را برایتان از واحد احد خواستارم .

شاد باشید

تازه وارد دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلام. سلام.
امروز اومدم بازدید دیدم که الاغو ندیدی!!!
حالا تو یا عکاس بهش می‌گین اسب تقصیر من و اون الاغ بدبخت فلک‌برگشته چیه؟؟!! به چشماش نگا کن! اصلا خرگی از چشماش می‌باره!! :)

سلام مجدد خدمتتون ...
اوه ه ... دید من و عکاس یکیه ...اونوقت الاغ نمیتونه باشه این یک اسب بتمام معنا (لبخند)

حالا فرق نمیکنه اسب - قاطر - الاغ و...باشه آخه مشتقاته همدیگه هستن عین این آدمای فلپینی - کوریه ای - ژاپنی وووووو چشاشون شبیه هم که فکر میکنی خدا اینا رو آفریده خواهر و برادر (لبخند)

تشکر از حضورت ...
شاد باشید

یارا جعفری دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ب.ظ

دخت گلم
قاطی اتکرده !! تو هم بیکاری ئوووو
کربون اعصابت دختکه

حق واتون به همی زخم زبون ازنن !!
کریون کدت ...گلم

بدیس دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.بسیار عالی بود٫از نوشته هات احساس پاکتو میشه فهمید.از انتخاب عکسات علاقه وافرت به هنررو میشه دید٫از معرفی هنرمندای خوش ذوق درکتو از هنر وهنرمند میشه تشخیص داد .برات آرزوی موفقیت دارم.ممنون

سلام خدمت بدیس عزیز ...
لطف دارین ... شرمنده این برداشت شدم ...و امیدوارم اینچنین باشم که شما گفتید ...
من در حد یک دید و نگاه خودم آنچه در خورشان بود بیان کردم ....فقط یک وظیفه بود .

همچنین برای شما بهترینها را آرزومندم .
شاد باشید

همسفر دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام خانم خوش ذوق
نخسته !

تبریک عرض می کنم خدمت عکاسان هرمزگانی و جامعه هنری و فرهنگی هرمزگان . تحسین به ترقی های پی در پی خلق هرمزگان در زمینه های مختلف .

و اما راجب عکس و عکاسی ٬ اکثر ما بارها و بارها این سوال را شنیده ایم که آیا عکاسی می تواند در ذات خود ، هنر محسوب شود؟ شاید جواب این سوال با تایید و رد همراه بوده است . اما برای آنکه عکاسی جایگاه خودش را در هنر داشته باشد باید بدست هنرمندان برجسته و عکاسان خبره به لحاظ فنی اعتلا یابد . بسیاری از عکاسان تکنیکی ، کارهای درخشانی در زمینه ثبت و ضبط آنچه که جهان دارد ارائه می دهند اما تنها " عکاسان هنرمند" قادر به حفظ جایگاه عکاسی در سالن های هنری و کلکسیون ها هستند .

دلنشین و زیبا از عکسها و عکاسان نوشتی .
قربانت - موفق باشی

سلام و عرض ادب تقدیم حضورتان ...
نخسته شما ...

تشکر از لطف شما ...و آرزوهایتان برای جامعه ی هرمزگانی .

معلومات جالبی را از شما کسب کردم ٬ سپاسگذارم .

شرمنده میکنی جناب .... شما زیبا می بینید ..

حضورتون مایه دلگرمیه ..شاد و موفق باشید

کرگین دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام دخت هرمزگانی عزیز .

عطش
آسمان
اسب

منصور
حسن
روح

ووو تو با روح لطیفت و حسن زیبات همیشه منصوری .....

دستت درد نکنت که از هرمزگان و هرمزگانی انویسی . شاد بشی

سلام جناب ...
نخسته شما
با ای نوشته ات کلی شرمنده امتکه . انرژی امگفت
وظیفه خودم ادونم .....
همیشه باعث دلگرمی مه بودی و هستی هیچوقت انکار ناکنم ٬ مدیون لطف شما هستم ..
شاد و موفق بشین

کلنگ دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام
انشاا... همه هنرمندون هرمزگانی در سطح جهانی بدرخشن
و خاکی بودن خودشو فراموش نکنن
شاد بشی دوست عزیز

سلام کلنگ عزیز ...
به امید چنین روزی ...
کاملا درست اتفرمود ...خاکی بودن مهمته از هر چیزین ..
تشکر از حضورتون ..
شاد و موفق بشین

لاتیدان دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ب.ظ http://latidan.blogsky.com/

سلام

سلام خدمت شما ...
تشکر از حضورت ..
شاد باشی

امید بندری دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ http://jofti.blogsky.com

سلام و نخسته خالو که با خوندن مطالبت خسته ای از جونم در اتات

سلام خدمت خالو ...
نخسته ...
عجب روحیه ای اتدا خالو ....شما همیشه لطف اتهستن .
تشکر از حضورت ..
شاد بشی

نیلوفر دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ب.ظ

خوش اومدی ...

بندرعباسى سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام و نخسته دادای خوبم .
تبریک اگم به هر سه ایشو و دست تو هم درد نکنت زیبا اتنوشتن . موفق بشی دادا

سلام عزیز ..
نخسته شما ...
شما هم لطف اتهستن ....
موفق و شاد ببی

طناز سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

سلام دوست عزیزم...


ببخشید که یه مدت نیومدم...


هنوز اون نوشته ای که در مورد بچه ها نوشته بودی ناراحتم میکنه...

حالت چطوره
؟
همه چی خوبه؟

سلام دوست ماهم ..
خوبی گلم ؟

خواهش اما اینقدر نگرانت بودم ...
خوشحالم کردی باز اومدی ....

الهی ..... میدونم صحنه های ناگواری بودن..

ممنونم قربونت برم ...فعلن که بله ... چون واقعا نفس راحتی دارم میشکم ...کاش از اول این چیز رو درک میکردم!!

شاد و موفق باشی

رحیمیان سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام و نخسته
چرا اطلاع رسانی کامل نکردید .
(هر چند که این حق شماست که در مورد مواردی که دوست دارید مطلب بنویسید ) اما ...
به نظر من اثر آقای محسن کاظمی ( البته با کمی کادره کردن عکس) یه عکس کاملا متفاوته .
من یه خسته نباشید به دست اندر کاران جشنواره و آرزوی موفقیت برای تمامی عکاسان خود و با صفای استانم دارم.
گزارش کامل این جشنواره ( بخش عکس) می تونید در وبلاگ من ببنید.
موفق و شاد باشی دادا.

سلام خدمت شما ...
نخسته کاکا ...
خوب ..چون شما بزرگواران لطف کردین و اطلاع کامل و جالب رو در اختیار همه گذاشتین..دستتون هم درد نکنه . منم فقط از یک جز اون جشنواره نوشتم ... که این ۳ عکاس هنرمند سهم زیبایی رو داشتن . شاید هم بقول شما بهتر این بود که کامل می نوشتم .

بله...عکسهایی هم بودند زیبا اما جشنواره های بعدی و بعدی برای همه آرزوی موفقیت رو دارم .

حتما خواهم دید ...ممنونم از تشریف فرمایی
شاد و موفق باشید..

ستاره باران سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام خانومی .
بهتر شدی؟

تبریک و عکسها فوق العاده زیبا .

سلام خانوم گل
ممنونم که هنوز به فکرم هستی ...بله عزیزم .

تشکر از لطفتون ..
شاد باشید

جزیره متروک سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ

بهتر دیدن ... درست دیدن ... زیبا دیدن ...تجسم کردن ... عین عکسهاى خودت که همیشه این حس و لحظه را مى توان در آنها یافت !!!

سلام خانم .
به تمام دست اندرکاران جشنواره و برندگان این جشنواره تبریک میگم . ممنون بابت نوشته و عکسهای زیبا . دلت شاد

سلام جزیره جان ...

بله ...این حس و لحظه را میشه در عکسهای آقای وحدانی دید . درست ملاحظه فرمودید ..

تشکر از لطفت....
شاد و موفق باشی

فائزه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ http://myrealylife.blogsky.com/

سلام گلم
خوبی عزیزم؟
کارا خوب پیش میره؟
چه عکسای نازی گذاشته بودی
منم خیلی عکاسی رو دوست دارم
آدم شاد میشه وقتی میتونه لحظه ها رو واسه خودش حفظ کنه

موفق باشی عزیزم:)

سلام فائزه جان ...
ممنونم عزیزم ..
تا حدی ...
بله عکاسی و تصاویر لحظات زیبا و خاصی هستند ...که باید با دید و حس زیبا به آنها نگریست ...

تشکر از حضورتون ..
شاد باشی گلم

حسن بردال سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://loor.blogsky.com

سلام، سپاس از لطف شما.

سلام خدمت بردال عزیز ...
کارهایتان همیشه موفق بوده ... و موفقیت جشنواره بر موفقیتهای پیشین شما افزود .
به امید موفقیتی جهانی در هر دو زمنیه .
سپاسگذارم از تشریف فرمایی ...
شاد و موفق باشید

میثم سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://mmd137.blogfa.com

سلام با موضوعی جدید درخدمتان هستم منتظر قدوم مبارکتان هستم

سلام ...
حتما خدمت میرسم ..
شاد باشید

نادیا قاسمی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام خانم عزیز .
عکسها فوق العاده زیبا . تبریک به هر سه تاشون . و به همه هرمزگانیها و هرمزگان خوبم . متنت حرفی نداشت .
موفق باشی دادام
بووس

سلام خانومی...
تشکر از محبت و لطفت ..
تو هم شادتر و موفق تر .

نیلوفر چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ق.ظ http://bangeree.blogsky.com

با سلام خدمت شما

وبلاگ جالبی دارید به ما هم سری بزنید

در رد پای جنوب تا ملکوت (ناصریا )

سلام نیلوفر خانم ...
تشکر از لطفتون ...
حتما خدمت میرسیدم اما متاسفانه از آدرسی که اینجا تایپ کردین رسیدم دوباره به وبلاگ خودم (لبخند) ...

تشکر از حضورتون ..شاد باشید

منیژه احمدی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام خانم عزیز . نخسته . زیبا و دیدنی نشانی از دید زیبای عکسان موفق . تشکر از تو بابت گزارش زیبا . شاد و موفق باشی.

سلام خانم گرامی ...
شما هم نخسته ٬
سپاسگذارم از تشریف فرمایی و نظر لطفتون . شما هم دید زیباتری دارین .
شاد باشید

روح اله بلوچی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.parparook.blogsky.com

سلام
ممنون از لطف همیشگی شما
باز هم سعادتشو نداشتم شما رو تو نمایشگاه ببینم..
جای بسیار عکسها ی خوبی که از فیلتر انتخاب داوران جشنواره رد شدند خالی بود .
ممنون از اقا یا خانم کرگین بابت مطلب زیبایی که نوشتن

سلام روح الله عزیز ..
خسته نباشی...
خواهش میکنم ...کم سعادتی از ماست ٬ امیدوارم در جشنواره های بعدی این عکاس خوش ذوق و سلیقه ی دریایی را ببینم .

کاملا با شما موافقم ..قضاوت و داوری آنچنان نبود که باید باشد !

بله ...آقای (کرگین) ٬ من هم از نوشته شون بسیار لذت بردم .

تشکر از تشریف فرمایی ..
شاد و موفق باشید ..

حسام زنگویی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام خانم هرمزگانی
خسته نباشی
نوشته های زیبات و سلیقه ات ما را شیفته خوندن بنگری می کنه !
از صمیم قلب به عکاسان هرمزگانی تبریک میگم و تحسین به سلیقه ی زیبای تو .
شاد باشی

سلام خدمت آقای زنگوی ...
شرمنده ی لطف و اخلاق شما ...
تشکر و همچنین برای شما بهترینها را ...

شاد باشید

سنگار چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ب.ظ http://nematollah.blogsky.com

سلام
قشنگ بود و ممنون از این گزارش ...

سلام خدمت سنگار عزیز..
نخسته کاکا ...

خواهش میکنم ...ممنونم از لطفتون .
موفق باشید

وحدانی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ http://goranaz.blogsky.com

سلام و نخسته دخت هرمزگان

ما رو شرمنده فرمودید و سپاس از لطفتان
کاش یکی پیدا می شد و یه نقد بی طرفانه و به در بخور از کارا می نوشت که یه تلنگری برای جشنواره های بعدی برا ما میشد ( نظر شخصی )
نوشته های شما هم تا حدودی تلنگری در من ایجاد کرد و همینطور نظرات دیگر دوستان

سبز و بهاری باشید

سلام خدمت آقای وحدانی ...
خسته نباشید..

موفقیتها را همیشه باید بخاطر سپرد ... شما هم شروع موفقی داشتین اگر شروع با موفقیت همراه باشه مطمئنا روحیه مثبتی برای کارهای بهتر و سعی برای موفیتی دیگر در ذات یک هنرمند ایجاد خواهد شد ...

شاید قلم من آن صلاحیت و قابلیت را برای نقد و گفتگو نداشته باشد ٬ چون هنوز اول راهم و برای فراگیری راهی طولانی را باید سپری کنم . تازه این نوشته های معمولی من همیشه مورد ایراد قرار گرفته چه برسه زمانی که بخوام از یک مطلب ... (لبخند)

بله درست فرمودید ...در کل در این جشنواره قضاوت عادلانه نبود .

تشکر از تشریف فرمایی ...
به امید عطشهایی دیگر ...

شاد باشید

بهارین چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
من به عکاسی خیلی علاقه دارم...اما متاسفانه امکاناتش و ندارم..این که می گم امکاناتش نه اینکه نتونم کلاس برم و یا دوربین نداشته باشم(تا چند وقت دیگه دوربین مناسبی قراره تهیه کنم) بیشتر محض این گفتم که من کمتر می تونم تو اجتماع حاضر باشم ...به نظر خودم دید مناسبی هم دارم برای عکاسی ولی متاسفانه مواقعی که باید عکس بگیرم جرات اینکه میونه این همه مردم بایستم و عکس بگیرم و ندارم...در واقع یه جور جرات و جسارت می خواد که متاسفانه من ندارم.عکس عطش فوق العاده بود. من عکس های کویر و خیلی می پسندم...دو تای دیگه هم زیبا و چشم نواز بود...به هر حال دست عکاسانشون درد نکنه...

سلام بهارین عزیزم ...
اجتماع ...اجتماع من و شما هستیم ٬ اگر منظورتون از اینکه در جاهاییکه تجمع افراد زیاده معذب هستین نمی تونین به کارت ادامه بدی ٬ پس میگم فقط حس کن اون لحظه تو اون جمع خودت هستی و دوربینت و صحنه ای که میخوای ازش عکس بگیری . اما اگر بدلایل دیگه یا چیزی مانع میشه که شما در کل در اجتماع حضور داشته باشین٬ پس اون یک امر جداگونه است که حالا به طرقی میشه اونم حلش کرد .
اما در کل اگر واقعا این حس رو در خودت می بینی اصلا دریغ نکن ٬ هیچوقت نذار این احساسات مکتوم بمونه ....همیشه سعی کن چیزی که در ذاتت هست بروز بدی ٬ واسه رسیدن به اهدافت اراده و تصمیم قوی داشته باش . که امیدوارم بتونیم یک روزی عکسهای زیبای شما و موفقیتهایتون رو هم مشاهده کنیم .

شما لطف دارین ...عطش و آسمان و اسب یه چیزهای مشترکی رو در آنها میتوان حس کرد.

ممنونم از شما که لطف دارین ...

شاد باشی

انبا میناب پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.ambaminow.blogfa.com

سلام و نخسته دادای گلم

من از تو گلایه دارم !!! آمدی شهر ما خبر نمی دی ؟
ببخشید بابت پست قبلی در خدمت نرسیدم الان ماجرای میناب خوندم ...مشغله کاری.. و قطع شدن نت و .... باعث نخوندن مطالب زیبا و کامل شما شدم .

متشکر از این گزارش کامل و خواندنی

صمیمانه تبریک به عکسهای ناب آقای وحدانی ...
و صافی عکسهای آقای بردال ..
و همیشه زیبا بودن و دید خوب آقای بلوچی...
و همه هرمزگانیهای خلاق و هنر دوست

همیشه شاد و پیروز باشی خانومی (گل)

سلام و نخسته سمیره خانم ...

الهی ...انشاالله در فرصتهای آینده ....

تشکر از لطف شما ...
به امید موفقیتهای بیشتر و بیشتر ..

شاد و موفق باشید ..

ثالث پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ق.ظ

سلام
ممنون که از دنیای مجازی ما رو هم توو جشنواره شرکت دادی.
منتظرم

سلام ...
خوبه که این دنیای مجازی رو هم داریم ....
ممنونم ...از تشریف فرمایی شما .
شاد و موفق باشید

چوک بندرعباس پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام دادا...
گزارش جالبی هسته از عکاسون استان که ماشاا... تعدادشون هم روز به روز بیشتر نبودن...( چشم حسود کور)
واقعا هرمزگانیون همیشه توی هنر بارها و بارها ثابت شوکردن که خیلی استعداد شوهستن...
عکسون خودشون گویای همه چیزن...
واقعا عکسون جالبی هسته.
امیدوارم که نگاه مسولین کمی به ایی هنرمندون بیشته
بشت...
شاد و سرزنده بشی دادا...

سلام کاکا ..
نخسته ...
تشکر از شما و از لطفتون ...
به امید موفقیت و کامیابی بی همه ی هرمزگانیون
شاد بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد