...

 

عزیزوم : 

 

پیش از آن که محبوب من شوى

چندین و چند گاه شمار در کار بود

و از آن پس که محبوبم شدى

شیوه گفتار مردمان چنین شد

سال هزار پیش از چشمان او

سده دهم پس از چشمان او  

 

وقتى تو را دوست دارم

هزاران کلمه متمدن مى شوند

زبانى دیگر شکل مى گیرد

شهرهاى دیگر ملت هاى دیگر

ساعت تند تند نفس مى زند  

هزارمین بار مى گویم تو را دوست دارم

چگونه مى خواهى چیزى را تفسیر کنم که

به تفسیر در نمى آید  

 

بگذار به همه زبان هایى که مى دانى و نمى دانم

بگویم دوستت دارم 

بگذار واژگانى را جستجو کنم

که به حجم دلتنگى من براى براى تو باشد

عشق آن است که مرا جغرافیاى من نباشد

و تو را تاریخ نه

که تو با صداى من سخن بگویى  

و با چشمان من ببینى

و جهان را با هم کشف کنیم               (نزار قبانى )             

                                                 

  

 

دلنوشته ها :

- عزیزترینم، میدونم اینروزا مهربان و خوب نیستم..حواسم به تو نیست ..از خود بى خبرت میگذارم..اما با این حال، هنوز هر چى که از دلم برام باقى مونده میدم به تو

- دوست خوبم بابت این ترانه ممنونم ، اما میگن یه چیزی هست بنام سرنوشت ! 

- جایى نوشته بودم هر روز میتونه والنتاین باشه اما هر کسى نمیتونه والنتاینت باشه

- از اینا همه گذشته منم بقول نزار میگم براى عمق دلتنگیم هنوز واژه اى نیافتم که تو را به عمقش غرق کنه  ! 

- همیشه دوست دارم حدود مرزها رعایت بشه!! بى تابى به اون معنا نیست جانم ! 

- کار هر هفته ام رفتن به طبیعت شده  ، کاش میشد در طبیعت دلت ..همین الآن قدم می زدم ! 

-  و هاپى والنتاین آل