خاطرات آنچه که گذشت و آرزوهای آینده ام

 

سپاسگذارم از خانم کوشا  " دخت کنگ "  و جناب آسک  عزیز که هر دو لطف داشتند و من را دعوت نموده اند که از یک سرى خط خطى هاى دفتر زندگى در سال گذشته و یک سرى آمال و آرزوهاى منحصر به فرد براى سال جارى 88 که در سر مى پرورانم ، در اینجا ...در همین دنیاى مجازى براى دوستان مجازى سطرکهایى را رنگین نمایم  . هر چند من طبعاً از خودم در طى دو سال وبلاگنویسى چیزى ننوشته ام اما ایده ى بسیار جالب و متنوع خانم قاسمى " دخت کنگ " مرا شیفته خود نمود تا سطورى را اینجا ثبت نمایم .    

 

در زندگى از خیلى چیزها برخوردارم ...خیلى چیزهایى که مى توان راحت نشست و موفقیت هاى متعددى را یک آن برآورده کرد ، اما من برخلاف همه اینها چشیدن طعم موفقیت را در زندگى با تلاش و کوشش شخصى خود بسیار دوست میدارم . پله ها را یکى یکى طى مى کنم یعنى براى صبر و طاقتم از خداوند سپاسگزارم ، تازه اگر هم شده بر روی همان پله آنقدر مى ایستم تا بتوانم با موفقیت پا را براى پله ی بعدى بالا ببرم . براى بهتر بودن شکست ها و موفقیت هایم را همیشه الگو و سرمشق قرار مى دهم .  

 

و اما .... 

 

آنچه که گذشت :   

 

من به اینجا رسیده ام ، شامخ و راسخ ایستاده ام و امروز آنقدر به خود مى بالم که شاید روزى مجسم نمى کردم که بتوانم پل یاس و نامیدى را شکست بدهم و با اینها در میدان سخت و پرمشقت دنیاى صد چهره بجنگم آنهم تنهاى تنها پس از اینکه همیشه کلمه " نه" را مى شنیدم . بارها به من گفته اند کم و کاست تو چیست ؟ من هم جواب داده ام بر پاهاى خود ایستادن و مقاومت کردن و در نهایت رسیدن به اهدافم و چشیدن طعم موفقیت با دست پخت پر رنج و مشفت خودم لذت بخش تر است ..تا به سهولت موفقیت را چشیدن .  

 

13 بدر نحس 87 اولین تصادف وحشتناک علت هم سرعت و سر به سر هم گذاشتن در جاده ى سریع و سیر که ساعتها بعد از به خود آمدن باور نداشتم که من سالم هستم !   

 

لقب بهترین کارمند سال 87 در کل منطقه (البته نه در استانم !) بهترین افتخارى بود که به لطف خداوند نصیبم گردید و تلاش مى کنم که این افتخار و لفب را براى همیشه زنده نگه بدارم .  

 

فوق لیسانس و دریافت مدرک افتخار آمیز از کمبریدج لندن براى پروژه تحقیقاتى بنادر و کشتیرانى که پس از دوسال و اندى تلاش در نوشتن و تحقیقات آن، بالاخره در سال 87 موفق به دریافت این مدرک افتخار آمیز شدم و این بهترین ها ى سال 87 من بود .   

 

ادامه اهداف سابق و آنچه در ذهن مى پرورانم :    

 

دنیای معصوم کودکان بهزیستی من را جذب خود کرد- لهذا بی تفاوت نتوانستم بگذرم ، همکارى در تجهیزات خوابگاه دانش آموزان بشکرد ، مشارکت در پروژه ى تفریحى سد موردون در روستاى موردون بشکرد ، همکارى در احداث مسجد دو راهى بهمنى میناب ، و ... از جمله اهدافى هستند که از سالهاى قبل شروع شده که تا نهایت امسال امیدوارم که به آمال و آرزوهایم برسم . 

 

 

حاشیه ها : 

 

هر روز زیستن خود یک تجربه است ٬ هر شکست بمعنای یأس نیست ٬ هر شکست بمعنای کوشیدن تا رسیدن به موفقیت است .    

 

تغییر و تحول ...به این دو عبارت اعتقاد دارم .   

 

پس از آن حادثه ی ماشین سواری جنون آور دوست عزیری گفت و بارها تکرار مى کند هرگز با سرعت بیش از 80 رانندگى نکن ! اطاعت قربان . اما اصلا چرا عجله در رسیدن ! 

  

تصمیم دارم وقت هاى بیشترى را با خانواده بگذرانم ، از گردهمایى هاى خانوادگى ، و مشارکت در تفریحات خانوادگى سهمی داشته باشم .    

 

سکوت را دوست دارم ، خلوت را دوست دارم ، تنهایى بهترین یار من است ، ساعتها را گذراندن در یک جاى دور زیر یک درخت بلند قامت و تامل کردن و خیره شدن به پیرامونم لذت بخش است ، اما تصمیم دارم در این باره ها نیز تجدید نظر کنم !    

 

گاهى وقتها این مهربانى هاى بیش از حد کارها دستم مى دهد در این باره نیز تجدید نظر خواهم کرد!    

 

به کسانى که در حق من بدى کرده اند در صورتیکه من آنها را مطلقاً و مطلقاً نمى شناسم !! از خداوند میخواهم آنها را ببخشد ، و به راه راست هدایت کند ! و گفته باشم که :( ان بعض ظن اثم) .   

 

غرور و تکبر هرگز در قاموس نامه من مفهومى نداشته و نخواهد داشت.

 

دوست ندارم فقط ظاهر من خوانده شود ، دوست دارم در عمق باطنى من شنا کرده قضاوت کنند .!    

 

مهربانى و دلسوزى ، همیارى و همکارى با مردمان مستضعف یکى از برنامه هاى اصلى و اهداف زندگیم بوده و هست و امیداوارم که خداوند همیشه مرا یارى فرماید که در این راستا کم و کاستى نداشته باشم .   

  

هرمزگانى بودنم یک افتخار است .   

 

 

ربط۱: من هم از دیگر دوستان محترم وبلاگ نویس دعوت مى کنم که تغییر و تحولات خود را در چند سطرى بنویسند .    

          سکوت شبانهاز عشق چیزى بگودختر خلیجدهتلهرمز نو - حباب - ذهن زیبا -  

 

ربط۲: از دوستانى هم که وبلاگ ندارند اما همیشه لطف مى کنند و مطالب من را مى خوانند، دعوت مى کنم در صورت تمایل زیر همین مطلب در قسمت کامنت ها این سرنوشت ها رو ادامه بدهند!  

  

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
مهر جنوب یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.mehre-jonoob.blogfa.com

سلام
مطالبتان را خواندم. خوشحال خرسند و امیدوار شدم به هرمزگانی بودن خود.منتظر شما در مهر جنوب هستم.
برادرتان -رضا

بندرجاسک-فرزاد بادروج دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ق.ظ http://jaski.blogfa.com

سلام
تبریک بابت موفقیت ها

روح اله بلوچی دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ق.ظ http://www.parparook.blogsky.com

آرزوی موفقیت برات درسال جدید امهستن توی همه زمینه ها

دخترخلیج دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ق.ظ http://www.dkh.blogsky.com

سلام عزیزکم ...
کلمه به کلمه کلماتت را با جان دل خواندم و حال عجیبی بمن دست داده ... تو در سال گذشته معجزه های قشنگی را تجربه کردی ... بازگشت به زندگی را داشتی برای به اتمام رساندن کارهای نیمه تمامت و باید قدر این فرصت را بدانی ... موفقیتت را صمیمانه تبریک می گویم. همیشه در شگفت بوده و هستم که بهترین ها همیشه کمترین ها را داشته اند و از جائی آمده اند که انتظار نمی رفته ... اگر اهل یه کلان شهر بودی اینقدر از نوشته ات لذت نمی بردم - شک نکن - دوست خوب من ؛ توصیه من به شما این است که از مهربانی و محبتت نکاهی و همچنان پرمهر و راسخ پا در راه تمامی آرزوهای قشنگت کنی . روحت زیباست و این را با تمامی این فاصله ها - چیزی به اندازه ی ایران قشنگ - لمس می کنم. افتخار میکنم دوستی چون تو دارم. آرامش و تعادل زندگی ات را می ستایم و میخواهم که بمن هم هدیه اش کنی ...
ایده جالبی بمن داده ای . من هم در پست ماه بعدم از کارهای کرده و نکرده خواهم نوشت...
برای همه ی آرزوهایت دعا میکنم ...
دوست خوب من دخت هرمزگان امیدوارم در سال جدید دل و لبت همیشه به خنده آذین باشه !

سلام عزیزترینم ..

بینهایت از لطف تو ممنونم .
الهی همیشه همین باشم که تو گفتی ..

در تماسم ..
شاد بشی

هادی حبیبی دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://goftmaneeslahat.blogfa.com

از آشنایی با وبلاگ شما خوشحالم

مهر جنوب دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.mehre-jonoob.blogfa.com

سلام. روزهای خوبی را برایتان آرزو مندم.با موضوع جدید از وابستگی تا عشق منتظر حضور پر مهرتان هستم.

روشنک سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ق.ظ http://azeshgh.blogsky.com

خوشحالم که سالم و سلامتی عزیز!
امید به موفقیت های بیشتر برای تو که پایداری و صبور و مقاوم...

بدیس سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ق.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.امیدوارم نوار موفقیتهایت ادامه داشته باشد ودرسال جدید به همه آرزوها واهداف خود برسی.ممنون

همشهری سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام دخت هرمزگان
تبریک اگم . موفقیت مایه افتخارن .

راستی ...حالا امشناختت !!!!!(لبخند) گل

سکوت شبانه سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

هنوز نشده پستت رو بخونم ولی چون تو دعوت کردی حتمن

ممنوتم سجاد عزیزم

رضا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام دوست خوبم
من دوباره برگشتم و نیاز به حمایت دوبارت دارم
اولین مطلب رو هم گذاشتم خوشحال میشم مثل گذشته نظرتون رو بدونم....
منتظرم...
شاد باشی

رامی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام بر دخت هرمزگای عزیز

ممنون از لطف شما که بنده حقیر را به نگارش این تغییر و تحولات دعوت نمودید..
در اولین فرصت دعوت شما را اجابت خواهم کرد...
----------------------------------------------------------------
انشاالله که سالیان پیش روی شما سرشار از مفقیت و شادکامی باشد.../

بندرلنگه دات کام چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.bandarelengeh.com

سلام و خسته نباشید به شما ، امیدوارم که هر روزتون بهتر از دیروز باشه
با عنایت به چشم انداز ، ‌اهداف و راهبردهای تدوین شده برای پایگاه اطلاع رسانی استان هرمزگان و شهرستان های بندرلنگه ، بندرخمیر ، پارسیان و کیش ،‌ اعتقاد بر این است که تحقق برنامه ها بدون مشارکت همه فعالان جامعه میسر نخواهد بود.از این رو دست شما را برای همکاری در جهت ایجاد یکی از غنی ترین پایگاه های اطلاع رسانی کشور در هر زمینه به گرمی می فشاریم.از کلیه مدرسان ، شرکتها ، موسسات آموزشی و مدیران پایگاههای اینترنتی و یا گردانندگان وبلاگهای شخصی که به هر نحوی در امور آموزشی و در موضوعات و سطوح گوناگون دست اندرکار هستند دعوت می نماید تا در کنار فعالیتهای اختصاصی خود با این سایتها نیز همراهی نمایند.
شما میتوانید در هر زمینه ای با ما و گروه ما همکاری کنید
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید و یا به وسیله ی این بخش با ما مکاتبه کنید
07622243947
09179623578
09362398115
شمارا به دیدن وب سایتهای شهرستان بندرلنگه دعوت می کنیم



حباب دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ

بنگری عزیز !
برات موفقیت های بیشتری رو در زندگی آرزو می کنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد