.



من اهر ، هریس ، و ورزقان ام 

منم فراموش شده زیر آوار 

فشرده در اسارت زمین 

آواى آلام موت من در گوش ها داد مى زند،  

سکوت تو محسوس است در میان این داد و بیداد 

آلام من همدم و همدرد را خطاب مى کنند 

در فراموشى آوار من بحرین و سوریه و و و و ...نیستم 

من نیستم

تو در قبال آلام من اینچنین سکوت نکن ... 

کجایى صدا و صوت ...کجایىد مرغ هاى خبر 

من اهر ، هریس ، و ورزقان ایران زمینم 

 

 

پ.ن: سکوت خبر را با فعل حال صرف کنید .

 



نظرات 3 + ارسال نظر
سیاورشن جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ http://siavarshan3.blogsky.com/

می خوانمت

تو لطف دارى سرورم ...

[ بدون نام ] جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

فریاد جنوبى تو جاى تقدیر است هموطن

همدردى و همدلى ...همین در بساطم بود که تقدیمشون کردم

[ بدون نام ] شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ق.ظ http://hobaab.ir

زمین که می لرزه شگون نداره...

www.youtube.com/watch?v=ChRYIqk3zhs&feature=youtu.be

کاری است شنیدنی از رضا کولغانی و ابراهیم علوی برای زلزله زدگان آذربایجان

تشکر حباب عزیز از لینک ...شنیده شد و آه بر دلم ماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد