با کمی رطب و ماست...خوش آمدی به خانه ها رمضان

 

 

اندک شماری از روزها مانده تا مهمان عزیز باز آید به خانه ها تا صفا دهد٬رونق دهد٬قلبها را پاک و منزه سازد٬فاصله ها را کمتر کند٬ مى آید و باز یک بار دیگر غروبها را دور هم جمع می شویم و سحرها را نیز ، با همان سفره قدیمی بپ و مم٬ همان رطب و ماست ٬ و همان دلهای صاف آن زمان تا قالب قلبهای این زمان را در شکل زیبا و دلنشینی جلوه نماید . 

 

واقعا ماه مبارک رمضان ماه فضیل است ، ماه خیر و برکت ،ماه بخشش ٬ ماه ستر عیوب٬ ماه غفران ذنوب ٬ ماه تقرب هر چه بیشتر به خدا هر چند که تمام ماههای سال ماه تقرب به خدا نیز هستند اما فضایل ایام رمضان بی شمارند و بی حساب . 

 

پیشاپیش فرا رسیدن ماه فضیل رمضان به تمام مسلمانان جهان تبریک می گویم .   

                                

                                                                    منبع عکس: ام ۳.کوم

   

 

پ.ن : کانال الرای یکی از کانالهای عربی امسال سریالی در ماه مبارک رمضان بنام کریمو پخش خواهد کرد که با یک شخصیت کاملا دلسوز ساده و کاملا ایرانی علی رغم اینکه در خارج کشور زندگی می کند اما هرگز راضی نیست آن اصالت ایرانی بودنش را فراموش کند . جالب این است که اکثر دیالوگ این سریال به زبان فارسی توسط هنرپیشه کویتی داوود حسین اجرا می شود . هر چند ایشان قبلا نیز در سریال های مختلف با زبان فارسی کارهایی را ارایه نموده اند اما در این سریال طولانی بودن تحدث به زبان فارسی یک نوع کار کمدی مضحک ومبکی (خنده دار-و گریه دار) فوق العاده مختلفی ارایه خواهد کرد . و باز افتخار میکند که ایرانی هست و خواهد ماند ! حتی اگر کجاها هم که نباشد ! 

 

پ.ن: و همچنین قلم شیوا از اینجا... از آنجا از ایرانی و ایرانیها سطرهایی نوشته است . 

  

                       

                                                                    کریمو را ببینید

 

          

                                                     منبع عکس : سایت ارجوان.کوم