جایی تهی از فشارهای زندگی

 

گاهى وقتها از فشار زندگی ٬ ازدحام جمعیت در شهر ٬ آلودگی هوای شهر٬ فشارهای ناشی از محیط شغل ٬ فشار محیط زندگى... بدنبال یک فرصت هستیم که این فرصت حتى اگر برای چند ساعت یا چند روز باشد تا خودمان را از چنگ این فشارها نجات بدهیم . براى این رهایى حضور در طبیعت بهترین مکان است ٬ دریا ، صحرا ، کوه و بیابان ، دشت ... هر جا که باشد دور از این فشارهای متعدد و متکرر براى اندیشیدن براى آرامش ذهن ، برای هوا خورى ریه ها ، تنفس هواى طبیعى که از دل این طبیعت بر می خیزد روحیه آدم را آرامش می بخشد. برای من دریا و کوه بهترین فرصت اند ..کنار سکوت دریا آرامشی مطلق احساس میکنم . عظمت کوههاى مرتفع و کم ارتفاع ...سکون و سکوت این کوهها استوار و شامخ بودنشان .. لذت بالا رفتن از کوه که هر زمان احساس مى کنم به آسمان نزدیکترم و به همان اندازه آدمها و اشیا پایین کوه را کوچکتر و کوچکتر مى بینم من را به یاد خیلی چیزها می اندازد ......     

  

               

                                                      سلسله کوههای بنک/بوشهر                      

 

  

 

کنار سکوت دریا آرامشی مطلق احساس میکنم ....